Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

  • above_the_law

    Medlem
    11 januari, 2013 vid 08:56

    Fett fett Virena!:-)
    Du/Ni får väl starta turistagentur eller något i den stilen snart? Er lya ser ju nästan ut som ett hotell nu också faktiskt. Praktiskt med en kostnadsfri vakt 24 h/dygn också;-). Hälsa Joao!

  • celestial

    Medlem
    19 januari, 2013 vid 11:18

    Justea Bilder!
    Har du/ni något bra boende att rekomendera i Cumboco?

  • virena

    Medlem
    19 januari, 2013 vid 21:24

    Andreas! Det är bara att ta med dig familjen och komma hit tycker jag din ö-bo;) Kram kram
    Pierre, vindsäsongen är juni-ca februari kan sluta tidigare kan sluta senare. Bäst är att flyga med TAP, det tar 16 -17 timmar från gbg till fortaleza, sen är det bara 45 min taxi så är du framme i paradiset:)
    Nicco, det har faktiskt varit bra rulle på rummen hela säsongen så det är kul och vår lilla 24 timmarsvakt är lovely;) Hoppas att du har det grymt i australien. Skulle så gärna vilja åka tillbaka någon gång.
    Celestial, vi har två rum med kokvrå som vi hyr ut. 2 min från stranden, 1 min till mataffärer och restauranger. Precis utanför dörren har vi också bästa lokalrestaurangen och polisstationen så det är nice:) Kolla gärna in på hemsidan om du vill se bilder och ha mer info http://www.wildkitelife.com
    Ha det bäst alla!

  • byguy

    Medlem
    28 januari, 2013 vid 08:14

    Snygg tjej på bilderna!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.