Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag!

  • Björlanda idag!

    Publicerad av soumipoika på 24 september, 2009 vid 07:15

    Borde väl bli bra idag också. Hoppas vara där mellan 16 o 17.

    Var kör de flesta? Ut från riggdäcket i småbåtshamnen? Lilla viken längre in?

    stefan_gbg svarade 14 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • roding

    Medlem
    24 september, 2009 vid 07:47

    Sjukt sugen jag är på att komma ut men det är tyvärr färdigsurfat för mig iår.
    Lyckades göra en fin vurpa så jag har töjt ut mina ledband i knäna så nu är det gym och rehabträning som gäller tills våren.
    Kör som satan för mig också!

  • kronaldo

    Medlem
    24 september, 2009 vid 10:25

    surt roding. Krya på dig

  • soumipoika

    Medlem
    24 september, 2009 vid 12:18

    Fan va bajsigt Roding! Smällde ett revben för en månad sedan. Kan tacka min lyckliga att det läkt ihop till den här blåsveckan. Krya på dig o kom igen!

  • stefan_gbg

    Medlem
    24 september, 2009 vid 13:49

    Det borde finnas dagis som stödjer en stackars vindsurfare vid blåsigadagar/kvällar!

  • supergleiter

    Medlem
    24 september, 2009 vid 14:41
    stefan_gbg;578335 wrote:
    Det borde finnas dagis som stödjer en stackars vindsurfare vid blåsigadagar/kvällar!

    Kanske dags att starta upp ett föräldrarsamarbete på steffo för växelvis passning av små kottar på land… Nåt för moderatorn?

  • rasmus_w

    Medlem
    24 september, 2009 vid 17:02
    Supergleiter;578350 wrote:
    Kanske dags att starta upp ett föräldrarsamarbete på steffo för växelvis passning av små kottar på land… Nåt för moderatorn?

    Men är inte det bara att starta en tråd som heter nåt i stil med “Surfdagis” och be moderatorn klistra?

  • johnjrambo

    Medlem
    24 september, 2009 vid 17:38
    Soumipoika;578216 wrote:
    Borde väl bli bra idag också. Hoppas vara där mellan 16 o 17.

    Var kör de flesta? Ut från riggdäcket i småbåtshamnen? Lilla viken längre in?

    FY-FAN, två riktigt snuskigt grymma dagar på raken..3h grymt överriggad 4.2 igår, 2.5h med grymt drag i 4.2 idag, SOLSKEN x 2 = nu trivs man:cool2:

  • bengano

    Medlem
    24 september, 2009 vid 17:42

    fan va gött! surt att man inte kunde komma loss idag…men jag e sjukt nöjd med gårdagen!

  • walle_gbg

    Medlem
    24 september, 2009 vid 17:45

    Inga skador här men en duktig förkylning tajmad till blåsten. Fick en timme igår i alla fall. Kunde ju skylla på att jag behövde skölja bihålorna.

  • jalla

    Medlem
    24 september, 2009 vid 18:14
    jOHNjRAMBO;578384 wrote:
    FY-FAN, två riktigt snuskigt grymma dagar på raken..3h grymt överriggad 4.2 igår, 2.5h med grymt drag i 4.2 idag, SOLSKEN x 2 = nu trivs man:cool2:

    Gott Rambo! själv knäckte jag ett revben för snart 3 veckor sen och dröjer la minst 1 vecka till innan man är på igen. Lagom till höstens sv stormar 🙂 🙂

  • johnjrambo

    Medlem
    25 september, 2009 vid 09:02
    Jalla;578390 wrote:
    Gott Rambo! själv knäckte jag ett revben för snart 3 veckor sen och dröjer la minst 1 vecka till innan man är på igen. Lagom till höstens sv stormar 🙂 🙂

    Aj då, surt som fan, haha du måste inse att du kallas för “oldman” av en anledning, du får inse begränsninganra å sluta ladda på dina dubbel ponchar Jan 😉
    Precis, krya på dig nu så ses vi i Askim på judgement day 2 till hösten!!:cool2:

  • stefan_gbg

    Medlem
    25 september, 2009 vid 10:26
    Supergleiter;578350 wrote:
    Kanske dags att starta upp ett föräldrarsamarbete på steffo för växelvis passning av små kottar på land… Nåt för moderatorn?

    Varför inte, jag kan bistå med en kontainer i B-landa hamn, lite el och en tv så är det ganska lätt att passa barnen.
    Rambo har ju fått så många timmar på vattnet så han kan säkert ställa upp som barnvakt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.