• Knatte

    Gäst
    13 september, 2006 vid 09:23
    Knatte wrote:
    Fortfarande ingen Isonic 87 hemma hos mig ännu :ooo: Så nu har jag skickat ett mail och frågar vad som händer :tongue:
    Det är tydligen Starboard som inte levererar i utlovad tid. Keppler får inga brädor själv. Men han lovar leverrera med en raket, (eller kanske raketfart) när brädorna väl dyker upp..:wink:
  • douglas-l

    Medlem
    13 september, 2006 vid 09:33

    Här kommer några klassiska mailsvar från Werner:

    – Thats wonderful, there is one good news this day…have fun and good wind with it..

    -Have fun with your new stuff. max one year please!

    -Hi, o.k we ship it and you pay late

    -Hi, it is abx ,, green carier may be in swede

    -So finally we got the 100,-€ we will send the board out, you will get an invoice for board and mast the 215,-€ for the please transfer on our account too…

    Som vanligt klockren info…:grin: 😀

  • basse

    Medlem
    13 september, 2006 vid 09:37
    2fast4u wrote:
    -Have fun with your new stuff. max one year please!

    Asgarv!

  • surfmad

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:43

    Keppler verkar ha lite roliga svar, hur ska man tyda nedan?
    Finns det en Keppler-tolk på Steffo?

    hi.
    this is o.k
    all will be o.k
    1 a and save

    you can send the money
    thank you for the order we will make a fine job for you ..
    all you need is surf , surf surf surf is all you need

  • stewen

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:50

    Hahaha
    Låter som keppler det=)

  • hot-boff

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 12:47

    Både Keppler och Roth brukar ta lång tid på sig att leverera och ibland svarar de inte överhuvudtaget, men priserna på fjolårsmodeller är tyvärr överlägsna de svenska butikerna. Ganska ofta verkar de ha slut på brädor från leverantören och väntar på att fylla på lagret. Jag har hittills fått allt jag beställt och inga problem överhuvudtaget förutom leveranstiderna. Miro på Looping.de är mer proffsig men också lite dyrare…

    /Fredrik

  • Oregistrerad

    Gäst
    3 oktober, 2007 vid 20:00

    Roth?

    Är det nån snubbe hos Keppler eller är det någon egen?

  • lars_k

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 05:49
  • johan_m

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 20:52

    är det nån som vet vilket bolag som brukar ha hand om leveranserna av kepplers ordrar i sverige, har beställt och fått besked om att brädan nu finns i umeå, men de va så dålig mottagning när dom ringde och sa det så jag hörde inte vilken fraktfirma det var, och dom hade ju själklart dolt nummer, så jag tänkte kolla om nån vet om dom brukar använda samma firma och isf vilken det är?

  • bjornen

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 20:54

    @Johan_M 421969 wrote:

    är det nån som vet vilket bolag som brukar ha hand om leveranserna av kepplers ordrar i sverige, har beställt och fått besked om att brädan nu finns i umeå, men de va så dålig mottagning när dom ringde och sa det så jag hörde inte vilken fraktfirma det var, och dom hade ju själklart dolt nummer, så jag tänkte kolla om nån vet om dom brukar använda samma firma och isf vilken det är?

    UPS har det varit för mig.

  • bill

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 21:30

    När jag kollar på min senaste beställning var det UPS.
    Jag tror dock att de var Poståkeriet som levererade, oftast dom eller Schenker, åtminstone i Luleå.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.