• jat

    Medlem
    2 oktober, 2015 vid 17:33

    @Robin 736224 wrote:

    Jag har pratat med en VW-handlare som menade att det är ett tillval att få fällbart i Golf. Passat vet jag inte, men hon sa att de enda som valde fällbara stolar var vindsurfare…

    Ah, vad roligt svar från säljaren. Ja, vi vindsurfare är ju en stor köpklient bland normale kunden.
    Den säljaren måste ju förstå att vindsurfare är den bästa kund hon kan ha, för få är så intresserade av prylar som surfare. Hon skulle kontrat och sagt att man kan välja neopren säten istället för skin som tillval….

  • robin

    Medlem
    22 oktober, 2015 vid 19:16

    Tack för alla tips! Det blev en alldeles vanlig V70 utan keyless:smirk:

  • malibu

    Medlem
    23 oktober, 2015 vid 10:42

    Jag har påpekat för vår lokala Ford-säljare att fällbart framsäte är ett önskemål för framtida modeller 🙂

  • mexi_

    Medlem
    23 oktober, 2015 vid 16:39

    Jag har en sharan tdi 2.0 och förutom att jag är drabbad av fusket så är det en fantastisk bil. Jag snittar (hittills innan ombyggnad…) på strax under 6l/100mil, oavsett last….
    Har fällbart framsäte, men provade faktiskt igår att stoppa in min fanatic FSW88 (239cm) och den gick in utan att fälla. Får ställa den på kanten och lägga diagonalt så att nosen går lite till höger om passagerarsätet. Har kört med 4 brädor och 10 segel i bilen med fällt fram säte 🙂

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.