Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kona ONE och Volvo i Norrköping den 10:e Maj

  • lars_k

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 06:48
  • surfjohan

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 07:02

    @Träsurfarn 464090 wrote:

    På – 70, – 80-talet var det smått förbjudet att tycka om Abba i Sverige

    HAHA Äntligen jämför nån skiten med rätt sak, – ett gäng efterblivna töntar i färgglada sparkdräkter!

    Och du trähatten “Jag tror nog att ilskan mot kona ligger i den uppmärksamhet som deras engagemang skapar gör att centerbordslösa o flashiga vindsurfare syns allt mindre.”

    – HAHAHAHA! Kul att du klassar in 99% av alla surfare som “centerbordslösa”, jag skulle nog vilja kalla dig “intelligenslös”. Har du fått din jävla 30 kg klump till bräda i huvet ett par ggr för mycket eller, eller är det kanske så att du faktiskt aldrig befinner dig på nåt spot och surfar?

  • oscar

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 07:40

    @Surfjohan 464752 wrote:

    HAHA Äntligen jämför nån skiten med rätt sak, – ett gäng efterblivna töntar i färgglada sparkdräkter!

    Och du trähatten “Jag tror nog att ilskan mot kona ligger i den uppmärksamhet som deras engagemang skapar gör att centerbordslösa o flashiga vindsurfare syns allt mindre.”

    – HAHAHAHA! Kul att du klassar in 99% av alla surfare som “centerbordslösa”, jag skulle nog vilja kalla dig “intelligenslös”. Har du fått din jävla 30 kg klump till bräda i huvet ett par ggr för mycket eller, eller är det kanske så att du faktiskt aldrig befinner dig på nåt spot och surfar?

    Skön surf soul du visar upp….

  • adde

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 08:20

    Nu har jag plockat bort några onödiga (tog bort lite extra för säkerhets skull) inlägg i denna tråden, det brukar inte behövas så ofta som tur är.

    Denna tråd handlade om information om ett event, det var inte reklam för kona!

    Jag uppmuntrar ALLA som har information om liknande event, tävlingar osv att posta i nyhetsforumet så skickas det upp som nyhet på förstasidan.

    /adde

  • simpa

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 10:30

    @adde 464772 wrote:

    Nu har jag plockat bort några onödiga (tog bort lite extra för säkerhets skull) inlägg i denna tråden, det brukar inte behövas så ofta som tur är.

    Denna tråd handlade om information om ett event, det var inte reklam för kona!

    Jag uppmuntrar ALLA som har information om liknande event, tävlingar osv att posta i nyhetsforumet så skickas det upp som nyhet på förstasidan.

    /adde

    Den här tråden började ju faktiskt bli intressant.. Det hela handlade inte om att Kona gör smygreklam, även om det är ett faktum. Utan att en åsikt om att ge Kona en egen del på forumet för att just slippa att detta händer. Båda vill väl leva ut “sin” sport (jag personligen klassar inte kona till dagens vindsurfing) så varför inte ge Kona en egen forumdel? Sen att detta resulterade i en strong diskussion var väl bara ett typexempel. Avundsjuka på Kona, vad grundar du det på träsurfarn? Lycka till med eventet Joachim. Adde du kan ta bort detta inlägg också.

  • alexasu

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 10:45

    @simpa 464800 wrote:

    Den här tråden började ju faktiskt bli intressant.. Det hela handlade inte om att Kona gör smygreklam, även om det är ett faktum. Utan att en åsikt om att ge Kona en egen del på forumet för att just slippa att detta händer. Båda vill väl leva ut “sin” sport (jag personligen klassar inte kona till dagens vindsurfing) så varför inte ge Kona en egen forumdel? Sen att detta resulterade i en strong diskussion var väl bara ett typexempel. Avundsjuka på Kona, vad grundar du det på träsurfarn? Lycka till med eventet Joachim. Adde du kan ta bort detta inlägg också.

    hur fan orkar du? detta ämnet är ju så jävla väl avhandlat redan. det finns inget att tillägga. framför allt inte från ett sådant endimensionellt perspektiv som ditt.

  • adde

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 10:48

    Alla trådar om Kona kan och ska inte mynna ut en diskussion om vad som är bäst och inte kona borde få en egen underavdelning alternativt förbjudas.

    Det finns redan en avdelning för Racing, där Kona passar utmärkt. Finns ingen anledning att skapa ett dedikerat underforum för _enbart_ kona i mina ögon.

    (Dock är användarna på Steffo är överlag väldigt dåliga på att posta i underforumen, det mesta hamnar under “konfen vindsurfing”. Detta gäller oss alla!)

    Denna tråd blev rapporterat för att vara reklam, tycker inte den kan bedömas som sådan.
    Kona har faktiskt en banner till höger, tror inte ni blir smittade av att klicka på den.

  • simpa

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 11:17

    @alexasu 464806 wrote:

    hur fan orkar du? detta ämnet är ju så jävla väl avhandlat redan. det finns inget att tillägga. framför allt inte från ett sådant endimensionellt perspektiv som ditt.

    Ämnet VAR avhandlat, “Lycka till.. Hej hopp”.. Men nu går tåget.
    Endimensionellt perspektiv = åsikt?
    Vad är ett forum för dig? Om vi provar att låsa kommentarsfunktionen och ingen får tycka till, hur låter det? Klart som korvspad att man ska få säga sin åsikt sen om du tycker att den är bra eller inte hör fan inte hit. Sen hur man orkar? Att fingra lite på ett tangentbord tror jag inte gör så mycket efter allt härdande ute på vattnet.. Ursäkta språket osv, nu är detta preskiberat

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kona ONE och Volvo i Norrköping den 10:e Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.