Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

  • ola-h

    Medlem
    6 september, 2007 vid 12:56

    Mycket bra film, Peter. Till och med för mig som inte är freestyleseglare.

    Jag har (gaasp) bara tittat på datorn, men med tanke på min fina dator fast sunkiga TV så är det nog bättre. Allt funkade i alla fall perfekt (mac os x) förutom att nedladdningen hackade lite.

  • fastlandsguten

    Medlem
    6 september, 2007 vid 15:55

    Kanon film, super tack Peter! Nu blev man inte alls sugen på att åka dit..
    ang bränna osv.. os x, gratis programmet burn, välj copy, dra dit iso. filen, bränn. chop chop klart.

  • Oregistrerad

    Gäst
    6 september, 2007 vid 17:08

    min dl vill inte starta 🙁

  • fng

    Medlem
    6 september, 2007 vid 18:22

    Efter att nu lyckats brännarullen så måste jag stämma in i hyllningskörerna;
    Riktigt skön rulle med skitbra bildkvalité!!

    En fråga till Peter:

    Du skrev att du ville att folk skulle sprida filmen vidare, men hur är det med att visa den? Skulle du tycka att det vore lugnt om jag visade den på duken på fritidsgården där jag jobbar (ligger i Lomma så det finns en och annan av kidsen som är surfintresserade..)

  • mbkpeter

    Medlem
    6 september, 2007 vid 18:50

    @FNG 412250 wrote:

    Efter att nu lyckats brännarullen så måste jag stämma in i hyllningskörerna;
    Riktigt skön rulle med skitbra bildkvalité!!

    En fråga till Peter:

    Du skrev att du ville att folk skulle sprida filmen vidare, men hur är det med att visa den? Skulle du tycka att det vore lugnt om jag visade den på duken på fritidsgården där jag jobbar (ligger i Lomma så det finns en och annan av kidsen som är surfintresserade..)

    Dude. Det skulle vara en ära om du visade den där! Kör hårt.

    Peter

  • hanko

    Medlem
    6 september, 2007 vid 18:53

    Jag hajjar nada av nedladdning o “torrent”..o sånt! Behöver jag ha panik eller kommer filmen “Ligga ute” ett tag till? På onsdag nästa vecka träffar jag lite goa gubbar med mkt Megabites….o DVD:s!! Too late då kanske??

  • rabbit

    Medlem
    6 september, 2007 vid 18:58

    Måste bara säga tack igen…

    Tack Peter! Det är en ruskigt bra film och om möjligt ännu snyggare att bara lägga ut den till allas glädje!
    Såg den för tredje gången idag. Tänkte se om jag kunde förstå hur dom gör något av tricken… 😀

    Jag kommer att seeda tills det inte finns några leechers längre. Och sen några veckor till för säkerhets skull…

    -fred, vind och snö
    /r

  • oscar

    Medlem
    6 september, 2007 vid 19:46

    Helt klart en av dom bästa freestylerullarna jag sätt!

    Mitt ljudproblem berodde på en lös scart…. 🙂

  • flikka

    Medlem
    6 september, 2007 vid 20:14

    jag har sagt det förut och jag säger det igen: filmen är så grym!! inte bara för att jag får gåshud och fjärilar i magen av surfet i den utan även för att den även är så “inte-bara-för-vindsurf-nördar”. Jag vill vara i Jeri nu igen, jag kollar biljetter för fullt och det blir längre och längre vistelse i Jeri för varje gång jag ser filmen. Peter, vi vill att du fortsätter att göra film!!!

  • kele

    Medlem
    6 september, 2007 vid 20:53

    Jaha, vad säger man. Efter att ha seglat i så många år och kanske bränner av nåt trick såsom en planande gipp eller ett hopp så funderar man i början av filmen att lägga av. När filmen är över funderar man på att dra till Jeri och träna spockgippar. Undrar om en trippel framåt egentligen behöver vara så märkvärdigt?

    Tack för det grymmaste på länge……

    /Kele

  • marty

    Medlem
    7 september, 2007 vid 09:58

    Peter, vad använder du för kameror och programvara ? Sony vegas ?

  • simpa

    Medlem
    7 september, 2007 vid 11:43
    Hänkö wrote:
    Jag hajjar nada av nedladdning o “torrent”..o sånt! Behöver jag ha panik eller kommer filmen “Ligga ute” ett tag till? På onsdag nästa vecka träffar jag lite goa gubbar med mkt Megabites….o DVD:s!! Too late då kanske??
    För er som inte kan med torrenter dylikt eller bara inte orkar med det, så kan jag lägga upp filmen på mycket bra ftp vid intresse, hojta till!
  • adde

    Medlem
    7 september, 2007 vid 12:38

    @simpa89 412443 wrote:

    För er som inte kan med torrenter dylikt eller bara inte orkar med det, så kan jag lägga upp filmen på mycket bra ftp vid intresse, hojta till!

    För alla rättighetes skull (dvs musiken) så måste filmen laddas ned från peters sida…

  • simpa

    Medlem
    7 september, 2007 vid 13:49

    @adde 412460 wrote:

    För alla rättighetes skull (dvs musiken) så måste filmen laddas ned från peters sida…

    Okej. Ska man vara petig så var det bara den första som tankade filmen via torrenten som laddade ner den “lagligt” (i och med rättigheterna). Just nu sitter folk och tankar från varandra vilket strider mot rättigheterna isåfall så därför skulle man lika gärna kunna slänga upp den på en ftp (med Peters tillstånd) för att underlätta för folk.
    Men jag respekterar det absolut, man ska inte klaga över en grymt bra gratisfilm. Ville bara påpeka detta, no offence 🙂

  • adde

    Medlem
    7 september, 2007 vid 14:08

    @simpa89 412484 wrote:

    Okej. Ska man vara petig så var det bara den första som tankade filmen via torrenten som laddade ner den “lagligt” (i och med rättigheterna). Just nu sitter folk och tankar från varandra vilket strider mot rättigheterna isåfall så därför skulle man lika gärna kunna slänga upp den på en ftp (med Peters tillstånd) för att underlätta för folk.
    Men jag respekterar det absolut, man ska inte klaga över en grymt bra gratisfilm. Ville bara påpeka detta, no offence 🙂

    Nej!

    Gissat att Peter har avtal med sponsorer och musiker osv som säger att filmen skall laddas ned via hans hemsida och ingen annanstans.

Sida 6 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.