Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morrondagen på västkusten :-) Kolla senaste DMI uppdatering…..

  • johan_gbg

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 11:22

    Har en tjej som (nästan) är lika nördig som jag. Så hos oss blir det inga dispyter när lågtrycken rullar in, det blir samling vid prognoserna istället!

    Visserligen blir hon jävligt sne när hon måste jobba och jag kan flexa…

    /J

  • borje

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 11:44

    @puttman 488359 wrote:

    Jag har lösningen! Lär henne surfa så hon blir lika skadad!:D Gjorde så med min(kanske inte riktigt såskadad än) men de får mer förståelse iaf!:D

    Och vem ska då hämta kottarna på dagis?

  • ola-h

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 12:23

    @Johan_GBG 488362 wrote:

    Har en tjej som (nästan) är lika nördig som jag. Så hos oss blir det inga dispyter när lågtrycken rullar in, det blir samling vid prognoserna istället!

    Visserligen blir hon jävligt sne när hon måste jobba och jag kan flexa…

    /J

    Men inga barn på dagis heller, eller?

    Kanske är jag inte den enda vindsurfaren som tänker oftare på vågridning är på sex.

  • stewen

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 12:47

    Att min tjej börjat surfa har nästan helt tagit död på min vågsegling då hon alltid vill åka till de mest nybörjarvänliga spotten. Även nu när hon börjar bli duktig.

    Dock är det ganska trevligt att dela sin hobby med sin sambo. Men det är skrämmande att se hur lika vriden hon börjar bli. Hon har alltid gnällt på mig om att jag tjatar om vind och vill aldrig planera upp några helger för reservation för surf.

    Nu är hon likadan

    Vilket jädra hobby man håller på med egentligen.

  • bananen

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 13:21

    Fan, precis vad jag trodde. Ingen är nöjd, vare sig tjejen surfar eller inte. Sitter själkv i båten med småungar osv.

    Enda lösningen är självdisciplin från start. Kastrering innan puberteten och sedan nattarbete för att aldrig missa ett surf. Köp inte lägenhet utan hyr ett förråd på Shurgard och investera i den fetaste surfbussen. Dusha på jobbet. Inga fasta anställningar utan bara projektarbete.

    Om jag ändå hade tänkt efter…

    // Desperat (efter vind 😉

  • snuffe

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 16:50

    Även om det är sant att vågridning är bättre än sex så gör inte misstaget jag gjorde att säga det till tjejen, frun… Har inte blivit mycket sedan dess. Skall vi ha barn är det bara att knalla iväg till kliniken…

    Men jag är inte bitter – för nu ser ju morgondagens prognos ganska okey ut…

  • blabussen

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 17:29

    @Snuffe 488439 wrote:

    Även om det är sant att vågridning är bättre än sex så gör inte misstaget jag gjorde att säga det till tjejen, frun… Har inte blivit mycket sedan dess. Skall vi ha barn är det bara att knalla iväg till kliniken…

    Men jag är inte bitter – för nu ser ju morgondagens prognos ganska okey ut…

    haha… ser ut som om det kan bli sydligt på söndag!

  • vinta_kestrel

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 19:52
    Ola H.;488376 wrote:
    Kanske är jag inte den enda vindsurfaren som tänker oftare på vågridning är på sex.

    Det är nog många pappor som är såna. Händer väl i samband med första barnets födelse? 😉

  • danneman

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 00:57

    va fan hände nu då kommer ju bli fett ilejet i morrn.. bäst att söva lite ..
    Ps kolla för 5 timmar sen då var det skit..där för gick man på sponken kyken…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morrondagen på västkusten :-) Kolla senaste DMI uppdatering…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.