Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

  • mbkpeter

    Medlem
    31 juli, 2008 vid 22:06

    Sorry boys.

    hade ingen aning, tråkigit när de laddanr ner med sekunder och allt. skit samma. det blir en fet dag imorgon helt enkelt.

  • tim-eriksson

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 10:54

    Snyggt peter, Aloha för den!

  • davo

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 11:26

    Skön film! Grymt filmat o redigerat Peter. Snygga transitions o effekter, gött flow! Riktigt asbra!

  • tim-eriksson

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 11:29

    Är det utrustnings fråga varför du kör med 4:3 ? Nästan alla sitter på ws skärmar nuförtiden…

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 12:05

    Riktigt snyggt Peter, grattis!
    Kul med Letus adapter och film clutter effekter, och fint vattenfoto; Carsten va?

    Snyggt!

    Calle N

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 12:08

    Riktigt snyggt Peter, grattis!
    Kul med Letus adapter och film clutter effekter, och fint vattenfoto; Carsten va?

    Snyggt!

    Calle N

  • hakuna

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:04

    Ni har fått ner den? Deras site måste säcka ihop duktigt nu…
    Varför inte lägga ut den på en torrent-sida med en gång om den ändå är gratis?
    Klart man missar att få emailadresser att spamma men det lär framgå av filmen vilket märke det är på grejorna.
    Fridens! Nu är det sista fikan innan semestern!
    Niclas

  • mbkpeter

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:37

    Tack. Kul som fan. Det är så in i helvete många timmar bakom de 23 minuterna. Synd bara att mistrals (nya riktigt snygga) hemsida knappt orkas ladda.

    @Koa 486327 wrote:

    Riktigt snyggt Peter, grattis!
    Kul med Letus adapter och film clutter effekter, och fint vattenfoto; Carsten va?

    Snyggt!

    Calle N

    Yes, jag försökte gå fullt ut med Letusen, men med 300 mm blev det så satans skakigt. Funkade i Maleaha och Camp One, men vi valde bort all land-freestyle i slutet… synd för det är sjukt snygga bilder. Allt vattenfoto från Hookipa (utom dionys hopp) är Carsten. Han är grym. Camp1, La perouse, Cap Verde och Sprex är faktiskt med min lilla HV20. Men med efterjobb ser det ok ut.

    Svårt att hålla tillbaka på filmclutter. Kill your darlings är enkelt att säga till andra, men svårt att hålla på själv.

  • platypus

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:48

    Jag hade inga som helst problem med att ladda ner filmen från deras sida, tog nog inte mer än 5 minuter.

    Har inte hunnit se hela, bara de första 5 minuterna, men ser riktigt riktigt lovande ut.

    CRED!!!

    Peace!

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 14:17

    @mbkpeter 486338 wrote:

    Tack. Kul som fan. Det är så in i helvete många timmar bakom de 23 minuterna. Synd bara att mistrals (nya riktigt snygga) hemsida knappt orkas ladda.
    Yes, jag försökte gå fullt ut med Letusen, men med 300 mm blev det så satans skakigt…

    Svårt att hålla tillbaka på filmclutter. Kill your darlings är enkelt att säga till andra, men svårt att hålla på själv.

    Körde också Letus förra året och lite nu men tyckte det blir för limiterat
    och bökigt bland sand och steniga stränder, och bakgrunderna är ju rätt snygga på Maui också och tål att ses 😉
    Kul att du testade.

  • rabbit

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 14:46

    mistral.com var okontaktbar i morse, mitt på dagen och nu…
    jag har mao bara otur med mistrals sajt då tydligen. 🙂
    Den här ger den just nu:
    “Bad Gateway
    Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.


    Web Server at mistral.com “

    Sweet! Är det någon som lagt den på Piratebay än? 😛

    14:46–>Har alla utom jag redan sett den här?:

    http://www.clubventosbeachsearch.com/movie.html

    Senaste:
    Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Apache/2.2.3 (CentOS) Server at http://www.mistral.com Port 80

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 14:58

    @mbkpeter 486338 wrote:

    Tack. Kul som fan. Det är så in i helvete många timmar bakom de 23 minuterna. Synd bara att mistrals (nya riktigt snygga) hemsida knappt orkas ladda.

    Yes, jag försökte gå fullt ut med Letusen, men med 300 mm blev det så satans skakigt. Funkade i Maleaha och Camp One, men vi valde bort all land-freestyle i slutet… synd för det är sjukt snygga bilder. Allt vattenfoto från Hookipa (utom dionys hopp) är Carsten..

    Körde själv Letus förra året och i år med Fanatic, men sand och vind gör lite mycket problem
    och begränsar krativiteten en hel del. Samt störande statisk mattskiva ibland…men dom blir nog bättre.
    Men blir riktigt snyggt ibland.

  • rabbit

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 15:23

    http://www.mistral.com:11080/mistral/video/Mistral_Committed_Reloaded.zip

    Tänkte dela med mig av nedladdningslänken som jag fick när sajten väl inte låg nere. Tyvärr funkar den inte (för mig) men någon annan kanske har mera tur.
    Å andra sidan så seedas den Club Ventos Beach Search filmen helt ok.
    Alltid nåt. 😀

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 15:24

    @mbkpeter 486338 wrote:

    Tack. Kul som fan. Det är så in i helvete många timmar bakom de 23 minuterna. Synd bara att mistrals (nya riktigt snygga) hemsida knappt orkas ladda.

    Yes, jag försökte gå fullt ut med Letusen, men med 300 mm blev det så satans skakigt. Funkade i Maleaha och Camp One, men vi valde bort all land-freestyle i slutet… synd för det är sjukt snygga bilder. Allt vattenfoto från Hookipa (utom dionys hopp) är Carsten..

    Körde själv Letus förra året och i år med Fanatic, men sand och vind gör lite mycket problem
    och begränsar krativiteten en hel del. Samt störande statisk mattskiva ibland…men dom blir nog bättre.
    Men blir riktigt snyggt ibland.
    Fick du helikopter tid eller vem heli filmade?

  • koa

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 15:39

    @mbkpeter 486338 wrote:

    Tack. Kul som fan. Det är så in i helvete många timmar bakom de 23 minuterna. Synd bara att mistrals (nya riktigt snygga) hemsida knappt orkas ladda.

    Yes, jag försökte gå fullt ut med Letusen, men med 300 mm blev det så satans skakigt. Funkade i Maleaha och Camp One, men vi valde bort all land-freestyle i slutet… synd för det är sjukt snygga bilder. Allt vattenfoto från Hookipa (utom dionys hopp) är Carsten..

    Körde själv Letus förra året och i år med Fanatic, men sand och vind gör lite mycket problem
    och begränsar krativiteten en hel del. Samt störande statisk mattskiva ibland…men dom blir nog bättre.
    Men blir riktigt snyggt ibland.

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.