Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning: MAX NEDHAL

  • mbkpeter

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 19:47

    Gurra. din följetångs liknande produktion är fantastisk! Grymt ladd och roliga filmer.

  • mes

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 21:12

    Härlig film som vanligt! Map dialekterna så kan man undra om Varberg håller på att bli en förort till Tjockhult?
    Skön musik var det på rullen osså-
    🙂

  • spray

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 21:23

    Jag kom på ett nytt (?) trix när jag såg rullen. Vid exakt 4:00minuter: Om man släpper bommen med främre handen och sätter den en bit upp på masten så skulle man få en bra balans på “vingen” och då kunna flyga en stund innan man landar igen! Smart va?

    Killen med röda seglet verkar extra grym, är det någon på forumet?

  • ola_p

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 22:16

    @Spray 449183 wrote:

    Jag kom på ett nytt (?) trix när jag såg rullen. Vid exakt 4:00minuter: Om man släpper bommen med främre handen och sätter den en bit upp på masten så skulle man få en bra balans på “vingen” och då kunna flyga en stund innan man landar igen! Smart va?

    Utan att öppna filmen å kolla så låter det som du tänkter på shuvit. Fast varför man vill hålla i masten förstår jag inte.

  • c_c

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 07:16

    @Spray 449183 wrote:

    Killen med röda seglet verkar extra grym, är det någon på forumet?

    Det är väl Johan Hellman (Luwa1111 här på Surfzone)… en klassisk Läjet-local som aldrig backar för att ladda på i vågorna!

    Jag fick en bild publicerad på Hellman i Boards för flera år sedan (fast de kallar honom Julian i bildtexten):
    http://www.boards.co.uk/articles/index.asp?ID_A=179&article_type=23

    Lite färskare bilder från 2008 ligger på http://www.fahlensurf.se/gallery/

    Gurra: Grym film som vanligt! Gillar verkligen ditt sätt att filma & redigera!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning: MAX NEDHAL

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.