Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylfrossa på konfen – ofog eller OK?

  • challgren

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 06:44

    Ja, IE8 är ett stort problem för många 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 06:52

    Har inte så mycket att välja på här… nerlåst dator… ::crazy::

  • doc

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 13:32

    Jag sitter på Firefox. Funkar inte med att klistra URL som ni kan se i Cloudbreak-tråden.

  • steffo

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 13:51
    Doc;673488 wrote:
    Jag sitter på Firefox. Funkar inte med att klistra URL som ni kan se i Cloudbreak-tråden.

    Klistra in fungerar, se bara till att använda länken till själva klippet och inget annat. Du behöver alltså inte ange någon embed kod.

  • svenne

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 14:01

    Man kan säga så här att det fungerar lite som det vill. Det finns fler exempel när det inte fungerar, kolla tråden jag postade med Fanatic/VW-reklamen.
    Första posten – nej.
    Andra posten – Ja.
    Samma länk – kan du ge dig på.

  • doc

    Medlem
    20 oktober, 2011 vid 19:58
    Steffo;673490 wrote:
    Klistra in fungerar, se bara till att använda länken till själva klippet och inget annat. Du behöver alltså inte ange någon embed kod.

    Nix pix. Har provat flera gånger. Funkar int. Kolla första inlägget i cloudbreaktråden.

  • challgren

    Medlem
    20 oktober, 2011 vid 20:23

    Har lyckats återskapa problemet och det verkar vara så att om man har en url-tagg som inte har en url i själva taggen så visas inte videon.
    Jag lyckades också få själva videon att visas om jag valde att redigera inlägget och bara spara igen…då formaterades taggen korrekt…märkligt

  • r_k

    Medlem
    20 oktober, 2011 vid 20:24

    I cloudbreak-tråden så har du lagt in nån form av embed-kod, därför funkar det inte.

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylfrossa på konfen – ofog eller OK?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.