Rullsand torsdag och fredag!?!

This topic has 6 svar, 3 deltagare, and was last updated 7 months sedan by  Seasurf.

• Författare
     Seasurf 
    Deltagare

SMHI antyder att det kan funka med nordliga vindar, min favoritsight theyr.tv har prognos för rätt bra vind som ser ut att nå in till Rullsand även.
    Hoppas ingen vädergud läser surfzone.se.
    Och Mats väg och Salnö ser ju ut att bli bra men det finns ju inget sandrev på plats där 🙁

smurfolle 
    Deltagare

Hallå! Jag tänkte testa Salnö/Väddö torsdag och fredag, ser ut som vinden inte riktigt kommer in till Rullsand enligt windfinder och fcoo.dk iaf.. Har aldrig varit på ngt av ställena förr.. Tänkte ev stanna över natten tor-fre.. Är det nån som är på?

smurfolle 
    Deltagare

Är det revet på Salnö klippor eller? Eller ah inget rev alls?

• Det här svaret redigerades 7 months sedan av  smurfolle.
     Seasurf 
    Deltagare

Går det att ta sig fram till Salnö med en husbil (mindre variant, 6,5 meter)? Prognosen onekligen lite tveksam för att vinden ska nå in till Rullsand 🙁

Bjorn Daniels 
    Deltagare

Ser väldigt tunnt ut för Rullsand, möjligen torsdag fm. Sitter fast ändå så spelar ändå ingen roll för min del.

Crater Composites - Lagning, ombyggnad, nykonstruktion av kompositer

Seasurf 
    Deltagare

Nord 11 vid Eggegrund nu på morgonen. Jag far till Rullsand efter jobbet (jobbar i Gävle) och är där framåt 15.30. Hoppas på turen att vinden kommer in till stranden.!

Seasurf 
    Deltagare

Vindgudarna läser surfzone.se. Riggade 7.0 och 112 l Geckobräda vid 16.00, hyfsat tryck och 1-metersvågor över sandrevet men sen dog vindetn rätt fort. Borde åkt ner till Salnö redan ikväll.
    Åker ner imorgonbitti så lite surf blir det väl ändå.
    I övrigt lite synd då Dalälvens vatten håller samma tenperatur som insjöarna dvs 18 grader i vattnet vid Dalälvsmynningen 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2018 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account