Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skånsktillverkade vågbrädor mm.

  • regfellow

    Medlem
    25 oktober, 2012 vid 19:58

    Najs! Ser justa ut!

  • nolcap

    Medlem
    25 oktober, 2012 vid 20:19

    Fina brädor, nyfiken, vad ligger priserna på?
    /CC

  • animal

    Medlem
    25 oktober, 2012 vid 20:31
    Regfellow;701951 wrote:
    Najs! Ser justa ut!

    thanx!

  • animal

    Medlem
    25 oktober, 2012 vid 20:44
    Nolcap;701956 wrote:
    Fina brädor, nyfiken, vad ligger priserna på?
    /CC

    I dagsläget finns det bara dessa tre brädor allt som allt …plus en fish som är shapad, men inte glasad än. Tanken var att bygga lite olika prototyper, mest för att det är ball. Skulle det uppstå något köpintresse i framtiden får man ju fundera 🙂

  • hah

    Medlem
    26 oktober, 2012 vid 06:23

    Ser riktigt bra ut, i dubbel bemärkelse! 🙂

  • mangsta

    Medlem
    26 oktober, 2012 vid 06:53

    Riktigt cleana brädor och skön hemsida…bra jobb!

  • brange

    Medlem
    26 oktober, 2012 vid 06:55
    Animal;701944 wrote:

    FYI, de flesta bilder fungerar inte på Safari på OS X. Fungerar dock i Chrome på OS X.

  • animal

    Medlem
    30 oktober, 2012 vid 18:22

    @brange 701976 wrote:

    FYI, de flesta bilder fungerar inte på Safari på OS X. Fungerar dock i Chrome på OS X.

    Skumt! Jag kör själv Safari och det funkar fint i laptopen, men några av bilderna strular i iPaden.

  • animal

    Medlem
    6 november, 2012 vid 18:56

    @brange 701976 wrote:

    FYI, de flesta bilder fungerar inte på Safari på OS X. Fungerar dock i Chrome på OS X.

    Fixat…. sjukt störigt innan jag hittade orsaken. WP i kombination med Safari verkar inte alltid gilla när man använder å, ä & ö i filnamn….

  • svenne

    Medlem
    6 november, 2012 vid 19:20

    Riktigt snygga brädor! jag gillar cleant. 🙂

  • dawwg

    Medlem
    6 november, 2012 vid 19:46

    Stor jävla ALOHA på den! fan va gött! har du vågsurfat den fete än? ser kleeen ut!!

  • challgren

    Medlem
    6 november, 2012 vid 21:20

    Jädrigt fina brädor och gött att det startats ett nytt custombrädmärke i Sverige!

    Låter tråden ligga kvar nu för att brädorna var så snygga men nästa gång ska såna här nyheter in under Branschnyheter 🙂

  • deaz

    Medlem
    6 november, 2012 vid 21:36

    ojoj va fint!

  • animal

    Medlem
    6 november, 2012 vid 23:22

    Kul med denna positiva återkoppling! Lite extra trevligt att designen verkar gå hem hos shaper-kungen Svenne!

    dawwg – Ingen traditionell vågsurf med brädorna än, bara kite.

    challgren – Schysst att du låter tråden ligga kvar! Jag har inga utvecklade säljambitioner, det handlar mest om att kommunicera idéer. Skulle köpintresse uppstå får jag ta ställning till det då.

  • deaz

    Medlem
    7 november, 2012 vid 14:47

    @Animal 702808 wrote:

    Kul med denna positiva återkoppling! Lite extra trevligt att designen verkar gå hem hos shaper-kungen Svenne!

    dawwg – Ingen traditionell vågsurf med brädorna än, bara kite.

    challgren – Schysst att du låter tråden ligga kvar! Jag har inga utvecklade säljambitioner, det handlar mest om att kommunicera idéer. Skulle köpintresse uppstå får jag ta ställning till det då.

    har du shapat efter mall eller bara gått på ren frihand?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skånsktillverkade vågbrädor mm.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.