Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM’s FIKUS!

  • STHLM’s FIKUS!

    Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 24 april, 2003 vid 12:12

    Har kollat på din enbart spydiga niohundratrettiotvå
    st inlägg, tror det är du som är snål/fattig..tror folk skall ge bort sina saker, du lär knappast vart intreserad även om det stod 2500:- för allt, endast ute eftr att klämma komentarer.. mad.gif
    Det du sa om han som hade riggningsproblem confused.gif
    Finns bara ett ord för dig: STHLM FIKUS!!!!!!
    Finns det inte en konf som heter
    ENDAST FÖR FIKUSAR SOM FÅTT FÖR SIG ATT DOM ÄR NÅGOT..
    Jooo!..Pröva där förbaskade 08:a!
    SUG GROD PUNG STHLM’S ELEFANT!!!!

    eriksson svarade 21 år sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • mr-oizo

    Medlem
    24 april, 2003 vid 12:28

    Håller med helt o hållet, det är väl hit om någon stans man ska kunna vända sig om man har problem utan att få en spydig kommentar slängd efter sig.
    Riktig jävla USELT….
    //Andreas

  • boman

    Medlem
    24 april, 2003 vid 13:12

    Ge upp för fan mad.gif

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 13:27

    smirk.gif ALDRiG! wink.gif
    Om du nu mena mig o min trogne med kamrat tongue.gif
    Jag är på ett mission,AKA: Utrota alla Anonyma komentar läggare mad.gif

    Varför skall man inte kunna få fråga om saker man undrar över/sälja saker man vill sälja utan att få behöva se en massa spydiga,ointresanta,nervärderande inlägg?

    Det är ju som Herr Ozzie ozz born skrev: hit man skall kunna vända sig!!! ELLEr?
    Det finns säkert sådana som inte kan med och fråga vissa saker pga av sådana som STHLM’s FiKUSEN frown.gif
    Skall det behöva vara så?

    Tror du att man kommer någonstans här i världen om man “ger sig hela tiden”
    NOT!
    Inte kommer man någonstans här inne heller om man inte står upp för sig, jag står här(hatar allt som har i mobbing namnet att göra)

  • sinclair

    Medlem
    24 april, 2003 vid 13:45

    Shit vilket töntigt inlägg!

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 13:54

    kanske?
    Glöm allt som
    AKA,fikus,Mobbing osv…Medjer att det är på en lägre nivå, men när vi kommer till sak:

    Vad är det som är töntigt?

  • sinclair

    Medlem
    24 april, 2003 vid 14:02

    att lägga sig på en sandlåde nivå tycker jag är töntigt.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 14:08

    Tycker inte du personligen att man skall kunna fråga,lägga ut saker som man vill sälja utan att få idiotiska komentarer?

    Mitt inlägg, är inte något skämt, det finns personer som känner sig lätt kränkta av spydiga komentarer…Vindsurfing är något som naturen bjuder på, fiheten på havet, vinden i seglet..o alla snubbar vid stranden.
    Om man skall kunna ta del av det vill man ju inte skapa sig ovänner(förstår att dom är anonyma dom som skriver)
    O man kan inte gilla alla/ du gillade inte mitt inlägg pga en hög grad på töntskalan..(många andra håller med,jag med)
    Som jag skrev,glöm allt ovesentligt aka blabla…mission..mm

    Man behöver inte flyta med alla hela tiden, jag tycker så som jag skrev..

    Vad är töntigt?
    //JOHN

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 14:18

    FUDGE ooo.gif

    sandlådenivå…ok det är förmodligen rätt ord smirk.gif

    Det känns nästan som jag kommit i mera kontakt med dig
    (Ligger något imellan oss, typ lite irretation tror jag bestämt)
    än av personen jag riktade allt från början mot?
    Det kanske var du…aaa..nu kom jag på dig!

    Hoppas inte min dåliga humor skall få något dåligt imellan oss,jag vill/mena absolut inte att det skulle bli så här knasigt…

    Sträcker fram en surfhand o vill få bort detta tramset wink.gif
    //JOHN

  • johan

    Medlem
    24 april, 2003 vid 14:24

    Alla verkar hajja kopplingen till den där Stockholmaren, men det gör inte jag.
    Vad har jag missat ? Är själv Stockholmare, och undrar om du menar alla eller är det någon speciell 08:a

    Johan

  • mr-oizo

    Medlem
    24 april, 2003 vid 14:26

    OK.
    Kanske måste förtydliga mig lite, GIVETVIS har jag inget emot stockholmare eller några andra var dom nu än må komma ifrån.
    Men däremot har jag något emot anonyma inlägg som endast går ut på att vara spydiga eller otrevliga.
    Håller helt med mr rambo om att det kanske inte är så himla skoj att komma med en fråga för att sedan få ngn skit för det, tror mkt väl att en del som precis har börjat surfa låter bli att fråga bara för att slippa få ngt skitsvar som inte hjälper ett dugg.
    Har man inget svar på en eventuell fråga så behöver man inte svara, hur svårt kan det vara?
    //Andreas

  • sinclair

    Medlem
    24 april, 2003 vid 15:19

    Blir trött på Göteborgare med lillebrorskomplex. Ok om killen som skrev var från sthlm, so what?

    När det gäller stavningen så känns din rättelse som det kvittar, men det visar bara hur lite du har att göra.

  • oscar

    Medlem
    24 april, 2003 vid 15:23

    Konfen har alltid varit såhär o de anonyma inläggen med spydiga kommentarer är ju bara att scrolla förbi om man inte tål dem. En del är riktigt töntiga men en del är riktigt kul.

    Sluta störa er så mkt så blir allt bättre…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 april, 2003 vid 18:35

    Bra där Oscar!
    Man ska ju inte få skit för att man vill dela med sig av sina kunskaper, det gör man ju knappast för att verka cool eller visa sig bättre än någon annan.
    Pär

  • nordgren

    Medlem
    24 april, 2003 vid 19:36

    Hehe Rambo, var det inte MINDRE attityd eller läste jag fel? wink.gif

  • nordgren

    Medlem
    24 april, 2003 vid 19:45

    Nej men kom ingen nu Sinclair, kärnfrågan var ju att det var någon som gav ett spydigt svar, sen att Rambo uttrycker sig kasst med påhopp på sthlmare är väll en sak som man kan ignorera, men det är ju fortfarande ett vettigt inlägg där grundtanken är bra.

    Som sagt mindre attityd på er alla! wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM’s FIKUS!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.