Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • tigerflash

    Medlem
    29 december, 2015 vid 19:58

    Ser bra ut ett par dgr framåt … Någon mer än mig som funderar på Dalarö på nyårsafton??😃👍/ Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • staffomania

    Medlem
    29 december, 2015 vid 22:29

    @Tigerflash 737750 wrote:

    Ser bra ut ett par dgr framåt … Någon mer än mig som funderar på Dalarö på nyårsafton??😃👍/ Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Ska försöka komma loss mer ser dock inte ljust ut då tjejen alltid tar bilen och badar vak på Nyårsafton. Så måste i så fall fixa båda barnvakt och bil.

  • sundheden

    Medlem
    30 december, 2015 vid 07:43

    Är sugen att dra på nyårsafton men det är inte så poppis hos tjejen… Fyller år så det ska va frukost på sängen och familjen på besök. 😛
    En polare vill att jag är med och badar vak… Jag svarade visst, om jag får ta med min Mystic Vulcan. 😀

  • tigerflash

    Medlem
    30 december, 2015 vid 08:47

    @staffomania 737757 wrote:

    Ska försöka komma loss mer ser dock inte ljust ut då tjejen alltid tar bilen och badar vak på Nyårsafton. Så måste i så fall fixa båda barnvakt och bil.

    Förhoppningsvis blir vi tre som åker… Jag ( Wahlgren ) och (surfing is great “Robin “) men inte fått det bekräftat. Prognosen ser bättre ut idag då det ökat i grund vid Dalarö. 8/9-12/13… Tänkte vara där i skaplig tid på fm då det förmodligen inte blir hela dagen.

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • tigerflash

    Medlem
    30 december, 2015 vid 08:52

    @Sundheden 737758 wrote:

    Är sugen att dra på nyårsafton men det är inte så poppis hos tjejen… Fyller år så det ska va frukost på sängen och familjen på besök. 😛
    En polare vill att jag är med och badar vak… Jag svarade visst, om jag får ta med min Mystic Vulcan. 😀

    Tips… Ta med familj och bjud på frukost på stranden. Kan det bli mer orginellt på nyårsafton … Sol och fint. Sen kan du visa vad du lärt dig alla gånger du åker och surfar😃😃👍
    Sen kanske det inte blir 100 uppskattat om man jämför med ett varmt hus/ lgh men förmodligen något man aldrig glömmer. Ska tilläggas att jag aldrig skulle få med frugan på det så ingen skugga över dig om du inte kommer loss😃

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • sundheden

    Medlem
    30 december, 2015 vid 10:02

    @Tigerflash 737762 wrote:

    Tips… Ta med familj och bjud på frukost på stranden. Kan det bli mer orginellt på nyårsafton … Sol och fint. Sen kan du visa vad du lärt dig alla gånger du åker och surfar😃😃👍
    Sen kanske det inte blir 100 uppskattat om man jämför med ett varmt hus/ lgh men förmodligen något man aldrig glömmer. Ska tilläggas att jag aldrig skulle få med frugan på det så ingen skugga över dig om du inte kommer loss😃

    Hahaha… tack för tipset! 😀 Man kan ju alltid försökta. 😀

  • surfchrille

    Medlem
    30 december, 2015 vid 10:11

    Kör vid Lövstabadet idag, siktar på att vara där till 13. Får nog blir 7.0 och stor fena på min nya jp freestyle 100L, funkar riktigt bra som freeridebräda också, lite studsigare under fötterna bara.

  • tigerflash

    Medlem
    30 december, 2015 vid 15:13

    För er som vill och kan blir vi 4 st som kör Dalarö i morgon från 10 snåret ./ Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • staffomania

    Medlem
    30 december, 2015 vid 15:15

    @Tigerflash 737762 wrote:

    Tips… Ta med familj och bjud på frukost på stranden. Kan det bli mer orginellt på nyårsafton … Sol och fint. Sen kan du visa vad du lärt dig alla gånger du åker och surfar😃😃👍
    Sen kanske det inte blir 100 uppskattat om man jämför med ett varmt hus/ lgh men förmodligen något man aldrig glömmer. Ska tilläggas att jag aldrig skulle få med frugan på det så ingen skugga över dig om du inte kommer loss😃

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Tack för tipse1 🙂 Kan funka på SOMMAREN. Men tror ingen är sugen på att sitta och frysa på stranden på nyårsafton.

  • surfchrille

    Medlem
    30 december, 2015 vid 16:17

    Grymt bra vid Lövsta idag, superjämn sydlig vind och lite bump och jump, var Haga Park klass faktiskt, lite mycket med 7.0 men orkade inte rigga om. Prövade 7mm Ascan med yllesockor i, funkade kanonbra, går att ligga och bada hur länge som helst.

  • tigerflash

    Medlem
    31 december, 2015 vid 13:38

    Vi var 7 personer som trotsade vädret på Dalarö idag och fick vara med om en sviktande prognos där det bjöds på lite av och på surf. Störst i viken idag var Robin med 8,5 tror jag vilket gav utdelning i planade meter. Själv hade jag lagt ur storseglet så 6,5 var det största jag hade. Blev några repor men kunde vart bättre .dock trevligt sällskap och ett bra avslut på surfåret. Gott nytt surfår på er alla så ses vi snart .😃😃 / Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • staffomania

    Medlem
    31 december, 2015 vid 13:46

    @Tigerflash 737773 wrote:

    Vi var 7 personer som trotsade vädret på Dalarö idag och fick vara med om en sviktande prognos där det bjöds på lite av och på surf. Störst i viken idag var Robin med 8,5 tror jag vilket gav utdelning i planade meter. Själv hade jag lagt ur storseglet så 6,5 var det största jag hade. Blev några repor men kunde vart bättre .dock trevligt sällskap och ett bra avslut på surfåret. Gott nytt surfår på er alla så ses vi snart .😃😃 / Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Är det något jag lärt mig efter ett antal år surfandes i Sthlm är det att man ALLTID ska ha med sig storseglet.:D

  • tigerflash

    Medlem
    31 december, 2015 vid 15:09

    @staffomania 737774 wrote:

    Är det något jag lärt mig efter ett antal år surfandes i Sthlm är det att man ALLTID ska ha med sig storseglet.:D

    Jag vet mycket väl😂😂😂😂

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • dendrite

    Medlem
    6 januari, 2016 vid 16:12

    Surfar ni som har torrdräkter nu när det är minusgrader och snö?

  • sailortrash

    Medlem
    7 januari, 2016 vid 16:23

    Men lägg ner…det är ju fö fan -18 hur värt är det…

Sida 64 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.