Stockholm 2016

This topic has 1,076 svar, 80 deltagare, and was last updated 2 years, 8 months sedan by  Sundheden.

• Författare
     labbe 
    Deltagare

Rasta väldigt lite vind

surfmats 
    Deltagare

Hmm, på väg ut. Kanske siktar på Årsta Havsbad….

henryk 
    Deltagare

Så ja, se bättre ut 🙂 Riggar 8.6

labbe 
    Deltagare

Ökar på rasta, riggar 7,7

labbe 
    Deltagare

Räcker inte riktigt på rasta , funderar på 9:0

hanlar 
    Deltagare

Blev bris på fituna idag. Det kom igång vid ett rycket. Kördes 6,2 till 8,2. Fem pers på plats.

Tigerflash 
    Deltagare

Är det någon som planerar att testa köra på den just nu lite svaga prognosen i morgon??/ Erik

Lars_E 
    Deltagare

@Tigerflash 739868 wrote:

Är det någon som planerar att testa köra på den just nu lite svaga prognosen i morgon??/ Erik

Jag planerar åka till Dalarö. Men blir först vid 15-tiden.

kaolle 
    Deltagare

Jag kanske åker till Dalarö eller Årstahavsbad, de sistnämnda om jag kommer loss sent från jobbet.

vindsokaren 
    Deltagare

Blää!
    Det enda man behövde idag var 5ms för att foila men icke väntade i tre tim för 3ms och windsup.

Tigerflash 
    Deltagare

Har fått en sån där semester i knäet så det är lite lyxigt tidsmässigt… Har kollat Dalarö och även fituna. Ungefär lika prognoser . Nynäs är lite bättre men längre resa. Verkar blåsa upp nu hör jag… Men kanske lite sent att köra … Haha. Ska sova på prognosen så den blir bättre i morgon bitti.👍👍👍/ Erik

Herr Pelegrin 
    Deltagare

Måndag – Hyfsad västvind under morgonen i södra. Kl 11.15 är det däremot SV. Dalarö har 6.7 m/s och det är väl ungefär där det ligger på max. Fituna har betydligt lägre vindstryka men samtidigt ser det ju upplagt ut för att kunna bli sjöbris. Inre södra har dock en prog på V under eftermiddagen så det är inte hundra lätt att välja rätt på eftermiddagen mellan Dalarö och Fituna. Möjligen kan Dalarö vara lite säkrare kort men det ger sig när folk är på plats.

labbe 
    Deltagare

Rullar ner mot Fituna strax

Tigerflash 
    Deltagare

@labbe 739883 wrote:

Rullar ner mot Fituna strax

Jag åker om 50 min ca…/ Erik

labbe 
    Deltagare

Fituna går en del gäss, vridet har inte kommit ännu, rak väst just nu, kommer vridet så bör det bli bra, riggar nu så får vi se

Visar 15 inlägg - 331 till 345 (av 1,077 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account