Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävling i Apelviken – åk till Lejet…

  • tdk

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 09:35

    Nä, jag har ingen ratt på min bräda, så jag är mer för att åka rakt fram å köra över allt å alla.

  • johnjrambo

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 11:29

    Basse din gammle köttbulle, klart du inte har sett TDK svänga på en våg när du håller ögonen på något helt annat..ex Arnes tjärts konturer i neoprenet som omger den..jag har detta på film, när TDK leker dunkerbeck, medans du tittar på Arne..så vad du än säger kan användas emot dig.
    Jag där imot, John-j grymt tuffa Rambo har sett TDK lägga ett par svängar som hade fått din flintplätt att rynka sig.

  • adde

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 12:20

    Var är egentligen tävlingsområdet i år? Parkeringen är ju ockuperad av en tillfällig uppställningsplats för husbilar…

  • tdk

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 12:56

    @jOHNjRAMBO 410360 wrote:

    Basse din gammle köttbulle, klart du inte har sett TDK svänga på en våg när du håller ögonen på något helt annat..ex Arnes tjärts konturer i neoprenet som omger den..jag har detta på film, när TDK leker dunkerbeck, medans du tittar på Arne..så vad du än säger kan användas emot dig.
    Jag där imot, John-j grymt tuffa Rambo har sett TDK lägga ett par svängar som hade fått din flintplätt att rynka sig.

    WORD!

    Å han den där Basse skulle va nån form av proffs, Bah! Skulle inte förvåna mig om han är sponsrad med..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävling i Apelviken – åk till Lejet…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.