Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varma hälsningar från Maui

  • carrera

    Medlem
    23 februari, 2010 vid 14:52

    Bara en nyfiken fråga till er som där över just nu! Har ni era egna grejer med er? Hur har det funkat med frakterna och isf vilket flygbolag? Till vilket pris?
    Är själv så jä.. kluven! reser med fru o ungar o har aldrig haft med mig egna grejer, men ska vara borta ca 5 veckor så det är ju lockande att ta med sig det man har!

  • philippos

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 00:53

    Jaws gick av i morse!

  • koa

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 05:41

    Ahhh…vackert!!!

  • adde

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 08:12

    Gick att följa live på http://www.epicsessions.tv!!! Lär bli en strömmning från Hookipa torsdag kväll (svensk tid)

    Då får du vinka till oss Filip!

  • dr-masse

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 09:12
    Carrera;599527 wrote:
    Bara en nyfiken fråga till er som där över just nu! Har ni era egna grejer med er? Hur har det funkat med frakterna och isf vilket flygbolag? Till vilket pris?
    Är själv så jä.. kluven! reser med fru o ungar o har aldrig haft med mig egna grejer, men ska vara borta ca 5 veckor så det är ju lockande att ta med sig det man har!

    På senare år när jag rest (Portugal, framförallt), med familj, har jag tagit med mig enbart rigg. Dels är det bra mycket smidigare, och jag har checkat in det som “sportutrustning” vilket gått fint. Tre segel, två master, en bom. En bag. Till Maui skulle man ju, om jag fattat saker rätt, till å me kunna snegla på två segel och en mast… (5.3/4.7, typ, eller göra som Robby – enbart femnoll, ha, ha!).

    Att ta med egen bräda till Maui känns, för mig, lite som att ta med snö till Nordpolen eller sand till Sahara… om man nu inte är tokbra och absolut måste åka på egna prylar för att shapa nytt eller vinna tävlingar, typ…

    Tack! (eller kanske inte, förresten…, ha, ha!) för alla fina bilder.

    Hur kommer det sig förresten att det alltid är så att jag på vintrarna allvarligt undrar över hur mitt liv ser ut, medan resten av året är rätt nöjd med hur jag trotsallt hinner surfa rätt mycket ändå… det måste vara Mauigalningarnas fel, oah!!

  • rasmus_w

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 09:16
    dr Masse;599602 wrote:
    Hur kommer det sig förresten att det alltid är så att jag på vintrarna allvarligt undrar över hur mitt liv ser ut, medan resten av året är rätt nöjd med hur jag trotsallt hinner surfa rätt mycket ändå… det måste vara Mauigalningarnas fel, oah!!

    Seriöst, du om någon borde dra igång ett “åka till maui”-projekt och verkligen jobba på det.

  • dr-masse

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 09:20

    Det är igång. Men det ser ut att bli någon annan stans… i december…

  • per_m

    Medlem
    24 februari, 2010 vid 09:30

    Ni verkar ha det så där 😉

    Grymma bilder och kul att brädorna är så bra Ola!!!!

    /P

  • philippos

    Medlem
    25 februari, 2010 vid 10:43
    adde;599595 wrote:
    Gick att följa live på http://www.epicsessions.tv!!! Lär bli en strömmning från Hookipa torsdag kväll (svensk tid)

    Då får du vinka till oss Filip!

    Haha, stod bredvid de där snubbarna när vi tittade på Jaws. Tydligen första gången de sänder live därifrån. Ska fråga om jag får vinka nästa gång jag ser dem 😛

  • basse

    Medlem
    25 februari, 2010 vid 13:08
    dr Masse;599607 wrote:
    Det är igång. Men det ser ut att bli någon annan stans… i december…

    Hmmm…. SA eller WOZ kanske?

  • dr-masse

    Medlem
    25 februari, 2010 vid 14:20
    Basse;599699 wrote:
    Hmmm…. SA eller WOZ kanske?

    Njäe… iofs SA… men inte i Afrika… :tongue: inget klart, dock, men nära är det!

  • mag

    Medlem
    25 februari, 2010 vid 17:15

    oooooo susar publiken på helspänn.
    Ska du chilla järnet på vingårdar eller hänga i brassestolen Masse?
    Magnus

  • jakob_s

    Medlem
    25 februari, 2010 vid 20:17

    Maui är ju så mycket mer än bara surf och vindsurf..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varma hälsningar från Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.