Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

  • doc

    Medlem
    13 september, 2012 vid 13:32

    Haha. Bra där.

  • slim_jim

    Medlem
    17 september, 2012 vid 18:34
  • mes

    Medlem
    17 september, 2012 vid 18:39

    Ska vi byta grejor?
    Ska vi byta grejon med varann?
    Jag byter en femnolla med mjuk topp mot en femnolla med styv topp.
    Fick inte ihop texten där…
    Jag har en Combat 5.0 2007 snyggt blå men helt fel mast. Om du har samma problem fast tvärtom så fattar vi tycke och byter…jag är alltså ute efter ett 5.0 som vill ha styv masttopp. Min Severne Blue Line 400 är typ Brock Landers men Combat vill ha Björne så det blir liksom ståfräs när det inte ska vara det och då går det som det går. Allt kommer på en gång men det kommer fel liksom…
    Om du har ett Severne Blade så är det en finfin fördel. Kan nästan tänka mig att köpa det isf…:)

  • doc

    Medlem
    17 september, 2012 vid 18:47

    Nu blev det fel väl? Du har en Combat med slak topp och vill ha en Severne/Gaastra/Vandal/MauiSails byggd för en styv stake va?
    Förlåt, mast…

  • mes

    Medlem
    17 september, 2012 vid 21:29
    Doc;698932 wrote:
    Nu blev det fel väl? Du har en Combat med slak topp och vill ha en Severne/Gaastra/Vandal/MauiSails byggd för en styv stake va?
    Förlåt, mast…

    Erigerat…ähm…redigerat…eller korrigerat…aja…tack för örnkollen 🙂
    Har inte kunnat släppa Brock Landers på flera dagar…strange!?

  • raggarn

    Medlem
    18 september, 2012 vid 10:17

    Köpa…köpa…köpa..köp köp…. vill ha v6 7,0 2006 dock ej av Ford fabrikat utan Nisse prydlig
    el en “helveteskatt” 7,2 av samma kille
    helst 2006 i utomordentligt skick
    money around the corner…..$$$$$$$$$$$$$$$$ eller vid regnbågens slut

  • raggarn

    Medlem
    18 september, 2012 vid 16:26

    sorry….my bad….helveteskatten kom ju senare…
    jag menade Saber 7,2 2006
    V8 från 2003 å framåt funkar oxå…

  • doc

    Medlem
    18 september, 2012 vid 17:27

    Jag kommer inom några veckor att sälja min lagom stora vågSUP, Angulo Surfa 9’0 2011 års modell, 32″ bred, 140 liter. skrovvikt 8kg (!) har inte vägt den med pad. Fäste för vindsurfrigg, 5 boxar. Löjligt lättsurfad i vågor från 30cm till över gubbe. Prisidé 6000 eller bud.
    Kan provpaddlas i Varberg. Annons kommer men den som är sugen kan testa redan nu.
    Säljes pga custom på ingång…
    Okapad kolpaddel kan säljas oxå.

  • hanlar

    Medlem
    19 september, 2012 vid 10:15

    Nån som har en AHD Rebound 93 som ska roteras? PM:a mig isåfall..

  • dr-masse

    Medlem
    20 september, 2012 vid 07:34

    Ha, ha, hade missat Sluskens kommentar – mitt i prick!

  • nachoman

    Medlem
    21 september, 2012 vid 08:19

    Ångrar bittert att jag sålde min freestyleplanka i våras. Söker nu en sådan runt 100 liter. Säkert nån som har en liggande i garaget. Hör av er isåfall.

  • colle_screamer

    Medlem
    22 september, 2012 vid 23:27

    Har samma dilemma som mesen ovanför här, fast jag vill byta master. Så om någon har impulshandlat Gaastra, naish, severne eller motsvarande hardtop master till sina Hotsails, simmer eller motsv. Så har jag en Hotsails Hotrod 97% Rdm 400 mast och en local spirit rdm 370. Alternativt att någon kanske bara vill sälja sina hardtop master.

  • dagny

    Medlem
    23 september, 2012 vid 00:04

    Funkar hotrod masten bra till mina gamla np search segel, har jag en fin 100gaastra mast

    bor lite lägligt i kingriver. ring nolla709997491 om det är av intresse!

  • torvik

    Medlem
    24 september, 2012 vid 18:03

    jag säljer nya DaKine stroppar…
    se annons under brädor.

  • rabbit

    Medlem
    24 september, 2012 vid 20:36

    Kort och bred, 100ltrs slalom-bräda sökes. Gärna dingad och billig. Även trasiga intressanta.
    Utifall intresse finns kan byte mot 110ltrs tabou freestyle från 2006 kontempleras.
    och; pricecheck på aldrig utrullat NP rsracing från 2009, strl 7.8? Vad är ok?

Sida 21 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.