Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en Torö tråd.

  • feg

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:32

    Vadå!? (LÖGN, LÖGN OCH FÖRBANNAD LÖGN!!!!)
    Jag bröt av fena? Näää? Mina grejer är hela förutom en liten reva i maststrumpan på 4.7:an.
    /feg

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:33

    testar att få in en av dina bilder:
    [bild]http://niklas.durietz.com/20050113%20Torö%20Stenstrand%20Shit/pages/034.html[/bild]

  • feg

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:33

    Tror att det är nån sån där “Susan Lanefält knipövning” som kärringar ska göra….

    /feg

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:36

    Stämmer, fick dricka en del därifrån och innåt – såg i din bildserie att grejerna var begravda bra länge – brrrrrr… crazy.gif

  • calle_b

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:37

    Mycket maffiga bilder!

    Men den här “fotosessionen” visar kylan bättre en den första… Kan inte varit allför trevligt att åka torös tvättmaskin i 4-5 gradigt vatten. Brrrr.

    Respekt ändå, tokar! Jag kommer i mars-april wink.gif

    /calle

  • dude

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:37

    Just på en sån där brant våg i slutet av mitt förra inlägg gjorde jag min första bakåt, eller var det åt push-loophållet kanske! Inte lika skön och lugn utan mer en väldigt snabb rotation – landade platt på brädan men släppte bakhanden helt i landningen när seglet ryckte. Grymt skön rotation!

  • gurra1978

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:40

    Svar till:


    Jag tror vi fick med den spolningen på kort, här börjar det:

    [/ QUOTE ]

    Nej, det var inte den. Den vi snackar om såg ut så här. Jag ber om ursäkt för att jag bara stod och garva på stranden och fotade som en dåre. Förstod först när dr Masse sprang till the rescue att du var rätt trött blush.gif

    024.jpg
    025.jpg
    026.jpg
    027.jpg
    028.jpg

    Sen kommer mördarvågen och äter upp Erik smile.gif frown.gif
    029.jpg
    030.jpg

    Men det var fina vågor som tog dig.
    031.jpg
    033.jpg

    Sista bilden i den serien. Sen var jag tvungen att sluta garva och fota och springa dit.

    034.jpg

  • gurra1978

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:41

    Du var snäppet snabbare än mig där dude grin.gif

  • ubbe

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:41

    Dr Masse!!
    Vart det AB+ test idag? Räknar med att få en lågn och utförlig beskrivning på vad du tyckte!!
    Såg ju riktig bra ut. Det med att du var “kärring” hoppas jag betydér att du segla i Kärringviken!!
    Honken

  • dude

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:46

    Det stämmer, om jag fattar dig rätt att du tycker det ser ut att det var kallare idag än i söndags, för det var det! Idag är första gången jag blev lite kall, stortårna domnade och Gurra o Jag fick ta och värma upp oss i bilden före vi stack ut sista gången.

    Trotts alla spolningar vilka utgjorde största tiden för mig på vattnet fick Gurra en sjysst serie på mig smile.gif
    054.jpg
    055.jpg
    056.jpg
    057.jpg

  • dude

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:51

    Svar till:


    Du var snäppet snabbare än mig där dude grin.gif

    [/ QUOTE ]
    – kul att höra det från två håll dock smile.gif

    Dig och Filip fixade jag lite film på från början av dagen. Vi får se hur Det blev senare!

  • eriksthlm

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:05

    Tjenare Naish,
    Torö varierar rejält, men en dag som idag var det stora vågor både inne och ute, men med skillnaden stor krossbana som inte bryter en bit ut och mindre krossbana fast tätt som tusan, som bryter en bit in. Till Torö kommer man med drömmar om att hoppa och rida vågor – men det är ju inte alltid det blir så crazy.gif – kom dit och kör, det finns plaster och riktningar som passar alla!

  • eriksthlm

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:08

    Tack Gurra och Niklas för fina fotografier – nu börjar jag minnas bättre hur bra min fina vågridning *ironisk* egentligen var grin.gif
    Jag försökte få in ett av dina fotografier Niklas, men lyckades inte se “anonymtest” längre upp – hur gör man confused.gif

  • feg

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:19

    Svar till:


    … det finns plaster och riktningar som passar alla!

    [/ QUOTE ]

    Vet ej om det var medvetet eller ej Erik, men kul blev det. smile.gif

    Självklart finns det plaster, Epoxy och glasfiber till bräda, fena, master osv samt monofilm och tejp till segel… smile.gif

    Efter en dag på Torö låter det som om man är i behov av en eller flera av dessa plaster.

    /feg

  • gurra1978

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:27

    Svar till:


    Jag försökte få in ett av dina fotografier Niklas, men lyckades inte se “anonymtest” längre upp – hur gör man

    [/ QUOTE ]

    Du måste högerklicka på bilden, och ta egenskaper och kopiera adressen. Den slutar ju på jpg och inte html. Där har du dit fel.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en Torö tråd.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.