Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • atnek

    Medlem
    17 september, 2021 vid 07:17

    Jag körde aw på Gålö igår. Vinden kom in fint i viken och 6.5 var perfekt för mig.

    Tyvärr var jag själv med några kiteare första timmen, för att sedan få sällskap av en vindsurfare andra timmen.

  • robertj

    Medlem
    17 september, 2021 vid 12:18

    Förmiddagssurf i österskär. O 9-12, rejält överriggad på foil.

  • sailortrash

    Medlem
    17 september, 2021 vid 18:05

    Eftermiddagen var mer åt NO, svagare typ 4-10
    Perioder med bra vind. Lite för byigt, men ok
    Österskär…en del folk på vattnet iallafall, vind och wing

  • Stefan_Foil

    Medlem
    17 september, 2021 vid 22:02

    Körde fudden, 4,7 & foil, wizard 114. Bra session! Kanske lite för mycket på nord men med foil spelar det inte så stor roll.

    Kanske blir en sväng till Gålö imorn om det håller i sig

  • pete

    Medlem
    18 september, 2021 vid 00:44

    Ovanligt bra drag på Gålö Havsbad idag men förvånansvärt få vindsurfare. Körde 5.7 + fsw105 😋

  • erike

    Medlem
    18 september, 2021 vid 10:15

    Ovanligt bra drag på Gålö Havsbad idag men förvånansvärt få vindsurfare. Körde 5.7 + fsw105

    Kul att höra! Jag tyckte prognosen för lördag såg tveksam ut och satsar på söndag förmiddag.
    (Edit: trodde Pete skrev om lördag morgon men förstår att det måste varit fredag AW… )

    • Detta svar ändrades 2 år, 7 månader sedan av  erike.
    • Detta svar ändrades 2 år, 7 månader sedan av  erike.
  • mrquality

    Medlem
    18 september, 2021 vid 16:36

    Igår var super bra AW, det blåste till 18.30 utan problem. 7.8 var helt ok. Idag missade dagens surf men blir surf middag istället ahhaha. Imorgon kanske foil

  • erike

    Medlem
    19 september, 2021 vid 09:13
  • Stefan_Foil

    Medlem
    19 september, 2021 vid 09:29

    Är också på väg till Gålö. Cs på vattnet

    Det blir nog 4,7 och foil som vanligt 8or runt kajtarna och 360 försök /krasch session

  • mrquality

    Medlem
    19 september, 2021 vid 10:43

    Lite bakis idag men vi ses på Gålö 🙂

  • irieman

    Medlem
    19 september, 2021 vid 18:56

    Kom lite senare till Gålö men kändes som att vinden började trycka på mer när jag gick i vattnet, körde 6.0 och foil och det blev kanon! Dock så körde jag på det där förbannade grundet igen! Vanskligt med foil på Gålö ibland.

  • sailortrash

    Medlem
    19 september, 2021 vid 21:17

    Kom lite senare till Gålö men kändes som att vinden började trycka på mer när jag gick i vattnet, körde 6.0 och foil och det blev kanon! Dock så körde jag på det där förbannade grundet igen! Vanskligt med foil på Gålö ibland.

    Ouch på grund med foil…låter förbannat!

  • erike

    Medlem
    19 september, 2021 vid 21:41

    Kom lite senare till Gålö men kändes som att vinden började trycka på mer när jag gick i vattnet, körde 6.0 och foil och det blev kanon! Dock så körde jag på det där förbannade grundet igen! Vanskligt med foil på Gålö ibland.

    Ja det var väldigt lågt vatten idag, många som skrapade fenor och även en surfare med havererad fenbox, så du var i gott sällskap. Det var en toppen dag i övrigt, vinden kom efter tolv, lite senare än prognos men då var det övervägande bra! Många på plats och ok temp i vattnet fortfarande!

  • mrquality

    Medlem
    19 september, 2021 vid 22:18

    Iaf det kom vinden på Gålö, jag körde 6.9 i en och halv timme full planing sen droppade lite vind men dem flesta som hade 7.0 och vägde mindre än mig fortsatt plana. Bra avslutning av vecka

  • Stefan_Foil

    Medlem
    20 september, 2021 vid 12:52

    Kom lite senare till Gålö men kändes som att vinden började trycka på mer när jag gick i vattnet, körde 6.0 och foil och det blev kanon! Dock så körde jag på det där förbannade grundet igen! Vanskligt med foil på Gålö ibland.

    Jag missade grundet men några gånger fick jag kastfall pga sjögräset så var ungefär samma sak som att köra på grund, tvärstopp. Annars riktigt bra session med 4,7, även en till som körde 4,7 och en annan körde 5,3 överriggad.

    Hur gick det för dig, blev det några skador?

Sida 23 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.