• Publicerad av motala på 24 augusti, 2006 vid 20:08

    hallij,
    tänkte dra till en tripp till bali och köra surf.
    eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet så undrade jag lite om hur det är med priser på brädor där nere?
    vad kostar det att köpa egen eller hyra (i typ 2 veckor) egentligen?
    om köpa tänkte jag med på vad det skulle kosta att köpa en begagnad, har sökt lite i forumet, lite tips på ställen fann jag dock…

    hejehej

    motala svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • gollum

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 21:22

    Aloha
    När jag var nere på Bali för ett par årsedan kostade de flesta begagnade surfbrädor i butikerna på Kuta under 1000lappen detta innan man börjat pruta;)
    Häng löst!

  • yann

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 08:57

    Priserna på brädor ligger på internationell nivå och begagnatmarknaden därefter. Passa dig för riktigt billiga brädor eftersom dessa oftast har varit knäckta. Fråga om den har varit knäckt och syna stringern noggrannt och kolla om den är målad. Sprayade brädor man inte kan se stringern på är helt garanterat knäckta.

    Passa dig också för att hyra en knäckt bräda eftersom du får betala när den knäcks igen. Det bästa är (givetvis) att köpa nytt eller bättre begagnat.

  • motala

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 12:46

    ahh
    tack tack, låter fint det där får se vilken budget jag har när jag sticker dock…
    det blri blra vilket fall som helst!

  • yann

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 13:02

    Om du ska köpa nytt så rekommenderar jag att du gör en custombeställning från Diverse innan. Kostar lika mycket som att köpa en bräda off-the-rack men är så mycket najsare att få bestämma alla detaljer själv.

  • motala

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 13:01

    nice nice
    tror faktiskt jag kommer hyra bräda under tiden så blir det säkert lite billigare, och dessutom kan jag prova lite olika brädor om jag skulle vilja göra det…

    men jag kanske blir jävligt sugen på att köpa en sen, så man vet ju aldrig!:wink:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.