Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik i lördags. Bilder.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 november, 2001 vid 22:30

    Rätt inställning.
    /Bosse

    PS gpssidan har nu ruggigt många besökare per dag
    från dom mest konstiga platser. Sånt här verkar sprida sig även utanför surfkretsar och det handlar misstänker jag just om “inställningen.” Hoppas få tag på en magnifik kraschbild
    inom kort.
    Fattar “0” men det är kul.

  • dr-masse

    Medlem
    2 november, 2001 vid 07:29

    Tackar ödmjukast för komplimang. Om jag får sparken härifrån pga “underligt mycket surfande på icke jobbrelaterade sajter” så får jag väl överväga din tanke… 😉

    Surfa På!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 november, 2001 vid 09:43

    Dr Masse
    “Om jag får sparken” fel, fel, fel …. “om jag behagar att
    övergå till annan verksamhet som ger mig en mer kreativ utveckling och bättre möjligheter till expansion än ni kan ge mig” heter det.

    Du missar nåt, om du inte fokuserat och långsiktigt börjar rikta in dig på din uppenbara talang. Det finns ju nåt som heter internet tex. där allt fler faktiskt funderar på om dom inte ska ta betalt.

    Var hittar du tex en kanonsida om Guincho med text och bilder? ………… trodde väl det. Det mesta är ju ganska drögigt och humorfritt.

    Det finns ju ett och annat surf-ställe till och en och annan surfare globalt.

    På gpswind som egentligen var en kul pryl (gjord i Word) går nu tex en av världens främsta snowboardproffs in och folk funderar på att köpa konceptet och siten.

    Dr Masse fundera vidare.

    Mvh / Bosse

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik i lördags. Bilder.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.