Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det blåser fortfarande

  • Det blåser fortfarande

    Publicerad av hakuna på 21 maj, 2001 vid 13:38

    Här i Särö sitter man och tittar ut över havet där det i morse var väldans blått och fint, men nu är det mörkt blågrått och vita gäss på vattnet. Tyvärr så samåker jag idag så jag kommer inte iväg, och hade jag kommit iväg så hade jag nog inte kört ändå… Mina armar är sega och händerna såriga efter helgens äventyr. För att vara efterklok så kan man säga att man skulle lyft skrot under vintern och använt någon form av handskar igår och i lördags.
    Igår fick jag iaf provkört min nya Xantos 300. Den lilla brädan gick en fotstropp paj på, brickan var för liten så det är lättlagat. Den stora var väldigt snäll, man planade med en gång och det gick efter ett tag lätt att fullplaningsgippa nästan hela vägen runt… Men, det var no mercy for the weak när det blåste 5.0 med mitt 6.4. När vinden tog tag i brädan och stropparna satt lite o-tight så sade det *schwoof* och Niclas far som en liten vante med ett plums ner i Björlanda Kiles blannvann.

    Brädan blir görabra att ha som prova-på-bräda för tjejen och kompisarna i sommar! Skall bli intressant att se 6-åriga Bianca på surfbräda. Får spänna upp 3.9:an…

    Jeje. Får la testrigga 7.4:an idag så att det är gjort, det har aldrig varit riggat så cambrarna ligger lösa i påsen tex… Fixa en bricka till lilla brädan är också det också läge för.

    /nic – med nya Weezer i mp3-svarven

    hakuna svarade 23 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det blåser fortfarande

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.