Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerer Lejet på rakt syd (10 ms+)

  • hakuna

    Medlem
    16 september, 2015 vid 09:28

    Enligt http://www.dmi.dk/hav/udsigter/havprognoser/#danmark så ser det ut som ett gränsfall. Jag kommer packa bilen, men jag kör bara från Göteborg…
    Ny prognos kl 14!

  • nachoman

    Medlem
    16 september, 2015 vid 11:26

    Ni som är vana att läsa rapporterna för vkusten. Är det ett GO eller NO-GO för fredag om man vill köra vågor i Lejet? Kör från Stockholm.

  • hakuna

    Medlem
    16 september, 2015 vid 11:31

    För fredag ser det just nu ut som halvfjösig rak on-shore i Läjet, ovärt i min bok.

  • nachoman

    Medlem
    16 september, 2015 vid 11:54

    Tack för tipset. Det kan spara många mil.

  • hakuna

    Medlem
    17 september, 2015 vid 06:23

    Om man är nere på fredag-morgonen så kan det vara bra. Men, Vilshärad i Halmstad lär vara bättre vinkel.

  • pedersen

    Medlem
    17 september, 2015 vid 10:36

    Tror vi på Vilshärad imorgon bitti? Ser ut som SV-VSV. Vindstyrkan blir det inget fel på.

  • hakuna

    Medlem
    17 september, 2015 vid 11:35

    Jag är ingen Halmstad local, men där finns det alltid en riktning som passar.
    Om Vilshärad är för mycket onshore så funkar säkert Dogge (Västra Stranden).

    Jag missar fredag fm pga möten på jobbet som jag inte kan boka om. 🙁

  • pedersen

    Medlem
    18 september, 2015 vid 20:29

    Vinkeln var lite för mycket väst och det blåste lite klent i Vilshärad. Blev ett par timmar på eftermiddagen iallafall.

  • hakuna

    Medlem
    18 september, 2015 vid 22:13

    Skulle kört på morgonen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerer Lejet på rakt syd (10 ms+)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.