Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Iceboard WindSurfing

  • Iceboard WindSurfing

    Publicerad av herr-pelegrin på 21 november, 2014 vid 07:48

    Tyvärr verkar detta forum somnat in lite grann men vet vem det blir kanske lite mer fart när väl isarna börjat lägga sig. För Er som tycker det är kul att följa forum med hög aktivitet och som är nyfikna på impulser från andra länder finns nu ett alternativ och det är Facebookgruppen:

    Iceboard WindSurfing

    Gruppen är helt nystartad och administreras av en amerikan och en svensk. Aktiviteten vad gäller inlagda filmer, bilder och inlägg är mycket hög. Man kan redan nu säga att gruppen blivit en succé för de som vill utbyta erfarenheter kring truckar, segel, brädor, tävlingar, mm mm.

    För Er som vill ta del av vad som händer i Sverige finns det mesta att finna i följande Facebookgrupp:

    Ice Cup Sweden

    Samtidigt hoppas jag att detta forum på Surfzone kommer att vara mötesplats för åkare och nybyggare runt om i landet. Ta t ex Is-tråden där man kan få aktuell info om var isarna är åkbara samt vilka som planerar ge sig ut en viss dag.

    Vi får väl se var vi hamnar. Hursomhelst har det varit väldigt givande att kunna utbyta erfarenheter med jänkare och holländare i den nya Facebookgruppen. Det är nog otvetydigt så att jänkarna har lång erfarenhet och har testat olika varianter på truckar, segel och medar. De är också väldigt benägna att dela med sig.

    vindsokaren svarade 9 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stickan

    Medlem
    21 november, 2014 vid 12:43

    Direkt länk till gruppen:
    https://www.facebook.com/groups/Iceboards/

    MVH
    Stefan

  • herr-pelegrin

    Medlem
    29 november, 2014 vid 19:54

    Utan att tjata så går det inte att nog poängtera värdet av den nya Facebookgruppen! För Er som vill veta mer (eller allt) om isbrädor – gå med i gruppen!

  • vindsokaren

    Medlem
    30 november, 2014 vid 21:11

    Min nya bräda jag håller på med ska jag lägga upp bilder och text här och på forumet allteftersom projekt carbon dream fortskrider.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Iceboard WindSurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.