• nlc

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 17:11

    Jester eller Surfen: Var köpte ni GT11:an ifrån, http://www.storagedepot.co.uk eller ? Vad gick frakten på?

  • surfen

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:28

    @NLC 408775 wrote:

    Jester eller Surfen: Var köpte ni GT11:an ifrån, http://www.storagedepot.co.uk eller ? Vad gick frakten på?

    Jag köpte min från Storage Depot, var hemma på en vecka ungefär. Priset med väska, GT-11, laddare i bil och hemmet(fick för Engelsk standard). 1105kr med frakt. Men Walléns har väl börjat sälja dom nu här i Sverige?

  • nlc

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:39

    @surfen 408802 wrote:

    Jag köpte min från Storage Depot, var hemma på en vecka ungefär. Priset med väska, GT-11, laddare i bil och hemmet(fick för Engelsk standard). 1105kr med frakt. Men Walléns har väl börjat sälja dom nu här i Sverige?

    Jo men då kostar det inte riktigt 1100 pix inklusive armbandsväska & frakt…

  • jester

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:40

    Wallén är svensk återförsäljare. Köpte min därifrån.

    http://www.wallensports.se/template/main.asp?iParentMenuID=599&iMenuID=599

  • jester

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:41

    Väskan fungerar inte för vindsurfing. Det är Aquapac nr 208 som gäller.

  • nlc

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:48

    Jag vet. Storage Depot har ett paket med GT11+208:an för 85 GBP + kanske 5 pundare i frakt -> ca 1250 pix.

  • surferboy

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 18:49

    wallensports.se

    Gå in på GPS i menyn…

  • tobhed

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 11:48

    Misstänker att ni kör varianten utan Bluetooth, eller?

  • mgs

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 13:54

    Jag gör det.

  • nlc

    Medlem
    1 september, 2007 vid 05:51

    Fick hem min GT-11 i förrgår. Har bara hunnit testa den på barnvagnen än så länge, men resultatet ser lovande ut 🙂

    Någon som har erfarenhet av MacOS-kompabilitet med GT-11/Amaryllo? Eller måste jag använda en PC-häck för att tanka ur GPD:en?

  • jester

    Medlem
    1 september, 2007 vid 16:31

    Eller måste jag använda en PC-häck för att tanka ur GPD:en?

    öHH… eN AV DOM STORA FÖRDELARNA ÄR JU ATT DINA FILER LAGRAS PÅ ETT sd-KORT. Oj Caps Lock… Då slipper du ju tanka ur den, utan bara in med SD-kortet i en kortläsare. Har för mig att GPSResults finns till Mac…

  • nlc

    Medlem
    2 september, 2007 vid 07:15

    Jester, I get your point. Har GPSar installerat på äppleskruttet så de ska nog inte va några problemas. Tack för upplysningen i mitt hjärnsläpp.

  • jester

    Medlem
    2 september, 2007 vid 08:33

    Största propblemet med GPSar är att det inte klarar av att läsa in det “nya” binära filformatet (det filformat som innehåller mest information). Yann, som gör GPSar, slipar på en pro-version som klarar av dett format. Pro-versionen kommer även den att kosta en slant. Jag registrerade mitt GPSResults häromkvällen, och hade samtidigt en mailväxling med upphovsmannen. Verkar ödmjuk, och lyssnade på dom önskemål jag hade på produkten.

  • jester

    Medlem
    12 september, 2007 vid 07:20

    Pugge uppmärksammade följande på GP3S-forumet igår:

    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=5097

    Låter nästan för bra för att vara sant… Skall provas!!

  • jester

    Medlem
    12 september, 2007 vid 15:04

    Pugge är i farten igen: Han har fixat (eller snarare fått Locosys att fixa…) så att man inte behöver ändra från NO till YES när man skall resetta sin max-speed. Fördelen med detta är att man nu bara behöver trycka på joysticken två gånger för att resetta. Man behöver mao inte trycka den i sidled längre. Jag och pugge har denna firmware (d0912). Hojta, så skickar jag den till er.

Sida 6 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.