Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

  • challgren

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 12:58
    Doc;612167 wrote:
    Nu loggade jag in på jobbet istället för på Macen hemma. Konstaterar som tidigare att det är jäkligt snyggt, men onödigt mycket trä. Visa innehållet istället.
    Av oklar orsak fyller de senaste köp/sälj-bilderna den vänstra halvan av det som inte är trä. Sedan kommer 1/4 relevant text och 1/4 annonser/kontrollpanel. Ser helt kaiko ut.

    Det är IE 8 som körs här.

    Skärmdump? Får inte det problemet på min IE8.

  • fastlandsguten

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 13:07

    Kanon snyggt tycker jag, hel nöjd. Jag gillar plankorna, lite surfshack känsla 🙂
    Nu måste det bara börja blåsa så folk inte tittar så mycket på konfen…

  • steffo

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 13:24
    Doc;612167 wrote:
    Nu loggade jag in på jobbet istället för på Macen hemma. Konstaterar som tidigare att det är jäkligt snyggt, men onödigt mycket trä. Visa innehållet istället.
    Av oklar orsak fyller de senaste köp/sälj-bilderna den vänstra halvan av det som inte är trä. Sedan kommer 1/4 relevant text och 1/4 annonser/kontrollpanel. Ser helt kaiko ut.

    Det är IE 8 som körs här.

    Använder du möjligtvis Windows XP och är inte inloggad?

  • dr-masse

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 14:34
    Svenne;612062 wrote:
    Jag kör Chrome, inga problem med menyn här inte.

    Kör oxå Chrome just nu, inga problem här heller.

  • local

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 14:54

    Nu kan man pusta ut. Blev en tung måndagmorgon då jag loggade in på en sida jag trodde handlade om surf då jag plötsligt bländades av ett starkt ljusgult sken, trasslade in mig i morgonrocken fumlandes efter glajjorna och var nära att välta ut tekoppen över tangetbordet då jag först todde att dom kommit för att hämta mig, dom där små gröna med stora svarta ögon som bor i tefat. Men nejjjjj!!

    Whatt the &%##” e konfen hackad av Tarkett???

    Eller håller jag på att beställa en container Hyperomoderna ljusgula men grymt billiga laminatGolv från Rusta ala -1990.

    Nej inte det heller. Många klunkar te senare såg jag att det stod Surfzone på hemsidan.

    Det var bara ny design på sidan, efter många, och då menar jag många klunkar te och djupa andetag lyckades jag fumla mig fram till min trygga plats här i cyberrymden: “köp&sälj”.

    Efter att ha varit lite halvskakig hela dan av en överdos Hyperomoderna men grymt billiga RustalaminatGolv av ljusgul karaktär loggar jag på eftermiddan in på sidan igen och känner bara myyyyyyys….

    Det nya “mörkbetsade” furugolvet ger ett härligt lugn, känner mig genast hemma, får en känsla av “sommartorpet”. Har nu tännt ett ljus å sitter här med mina mystofflor och längtar efter Ernst. Klart en ny baby drar med sig lite barnsjukdomar. Känner mig redan rätt säker på att det kommer ta sig 🙂

    Rock on SurfZone!

  • enkan

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 16:06

    haha, jepp grymt snyggt nytt golv!

  • john1

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 19:30

    Bættre med den mørkare fergen, nu ser det inte lengre ut som ett køksgolv.
    JJ.

  • petter_f

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 20:53
    FastlandsGuten;612175 wrote:
    Jag gillar plankorna, lite surfshack känsla

    My thoughts exactly.

  • doc

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 20:54
    Steffo;612177 wrote:
    Använder du möjligtvis Windows XP och är inte inloggad?

    XP vete fan, ska kolla.

    Edit:
    Jo, precis så var det. Efter inlogg ser det normalt ut. Lite störande, jag brukar inte logga in på jobbet om jag inte ska svara på inlägg.

    Kan man få tjärdoft till golvet? Det vore coolt 😉

  • mattiasland

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 13:01

    Mycket fin sida men jag saknar recensionsbanken. Vart finns den numera?

  • dr-masse

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 14:16

    Ja, den är lite svårare att hitta nu och borde kanske ligga i drop-down menyerna samt med någon direktlänk?

    http://www.surfzone.se/ppr/index.php

  • challgren

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 16:29
    dr Masse;612406 wrote:
    Ja, den är lite svårare att hitta nu och borde kanske ligga i drop-down menyerna samt med någon direktlänk?

    http://www.surfzone.se/ppr/index.php

    Nu ligger den under drop-down-menyerna…

  • mattiasland

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 19:25

    Kanon, nu kan till och med jag hitta den 🙂 Tack!

  • sode

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 19:29

    Verkar var nån sorts dubbel url_encoding (tror det var de funktionerna iaf, var ett tag sen sist…) som körs på kommentarerna på köpåsälj… skriver jag in citattecken så verkar det först encodas till databasen (” ), för att sen när det hämtas och displayas encodas på nytt, denna gång till &ampquot…

    Får väl se hur det här inlägget blir att se ut, om samma rutiner används här… 😉

    Edit: det var visst htmlentities-funktionerna jag menade som gör det jag beskrev…

  • sandtofflor

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 19:34

    Sedär ja! ser riktigt bra ut!:)

Sida 4 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.