Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Ressällskap Maui eller SA vintern/våren 2009

  • Ressällskap Maui eller SA vintern/våren 2009

    Publicerad av robinthewater på 16 september, 2008 vid 20:17

    Familj med 1-åring funderar på att åka till Sydafrika eller Maui och undrar om någon har liknande planer eller funderingar med option på delat boende och umgänge. Vi bor i Göteborg och har varit på båda resmålen tidigare dock utan barn.

    /Robert, Åsa och Elsa

    031-7611907
    robert.asa(snabel-a)bredband.net

    marve svarade 15 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fghi346

    Gäst
    4 december, 2008 vid 14:48

    Our cheap wow powerlevel services are here to help new or casual players level up quickly and efficiently. Our power leveling services will get your character to your desired level, with wow gold and equipment if you desire for easily affordable prices. At inwowgold.com, our highly trained staff are available on all US and Euro servers, waiting to serve your World of Warcraft Gold needs. Be it farming for cheap wow gold, power leveling characters, grinding faction or honor points, contact us at http://www.inwowgold.com today and speak to one of our representatives, buy world of warcraf powerleveling from us. You won’t be disappointed!

  • tocha

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 21:45

    Hur har det gått? Kom ni iväg på resan? Jag och min fru har och snart 3-månaders son funderar på precis dessa resmål men vintern 2009/10 så vi ligger lite efter er i planeringen. Skulle vara kul att höra hur ni har/haft det samt om liknande resplaner finns för kommande år, då är vi nog intresserade!

    /Johan

  • marve

    Medlem
    2 mars, 2009 vid 06:52

    Hej Johan,

    Jag har varit på Maui 5 ggr senaste 4 åren med barn. Vi är inbokade över jul nästa år. Vore kul om vi kunde ses, det var ett tag sen.

    har du min e-mail adress? vet inte riktigt hur det funkar men du kan ju skicka mig ett privat meddelande.

    /martin d

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Ressällskap Maui eller SA vintern/våren 2009

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.