• Soft deck?

    Publicerad av jocke-g på 11 juni, 2012 vid 11:24

    Finns det att köpa soft deck som man kan lägga på en bräda. Skulle vilja göra en gammal bräda till badbräda för barnen. Och då hade det varit skönt med ett soft deck.

    bicless svarade 11 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • canoya

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 11:46

    Jag hittade en 3 mm yogamatta på Rusta för 99 kr. Har dock inte provat att limma på den ännu.

    /Håkan

  • oscar

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 12:51

    Kolla soft deck till SUP, bl a Naish har sådana. Bör gå att skära till så att det passar ok.

  • svenne

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 13:35
  • doc

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 18:18

    Jag vet att det är marknadsmässigt pris, men är inte marknaden lite sjuk när det kostar 1000 spänn för lite självhäftande EVA?

  • svenne

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 19:17
    Doc;690860 wrote:
    Jag vet att det är marknadsmässigt pris, men är inte marknaden lite sjuk när det kostar 1000 spänn för lite självhäftande EVA?

    Tyvärr. Det är inte billigt att köpa in heller. Om jag skulle ta hem en laddning på minst 50 pads skulle jag få ner inköpspriset till ~400 spänn. Och sen frakt på det. Och momsning och importskatt.
    Skulle kunna sälja en sån platta för 800:- om förutsättning är att inte gå back.
    Go figure…

  • doc

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 20:02

    Jo, men det är det jag menar. Hur många kr kostar det att tillverka? Inte billigt i USA heller. Sanslöst.

  • jocke-g

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 20:38

    Tack för svaren och det får nog bli budget alternativet Yoga matta. Känns inte rätt att slänga på ett soft deck för 1000:- på en gammal Bic Astro Rock (min egen första bräda).

  • hakuna

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 11:03
  • bicless

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 21:26

    Jag har åxå letat eva

    surf fabrikerna slänger eva kring sig som om det vore gratis. men skall man köpa in det som butik kostar det multum
    750 pix för en bit och då tillkommer moms och frakt så man måste ta minst det pris svenne nämner om det skall gå ihop överhuvudtaget.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.