• gifvars

    Medlem
    13 april, 2014 vid 11:22

    Puuh, skönt att det gick bra!

    -JG

  • mick

    Medlem
    13 april, 2014 vid 15:03

    Härligt att det gick bra, Björnen! Jag har ju sagt att du inte skall segla utan mig 😉

  • billie

    Medlem
    13 april, 2014 vid 17:45

    Skönt att det gick bra
    Man har ju varit med om liknande saker själv

  • robin

    Medlem
    13 april, 2014 vid 18:43

    Skönt att det gick bra! Viktigt med uppmärksamma kompisar!

  • sailortrash

    Medlem
    13 april, 2014 vid 19:05

    Jag vet inte hur det ser ut där, men körde ni i frånlandsvind eller?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    14 april, 2014 vid 11:26

    Måndag – Enligt Viva har det varit tillräckigt för lättvindare längst söderut men blåst klent i mellersta skärgården. Efter vridningen från V mot NV ser det ut att vara en mindre ökning på Horsan som legat klart sämre än Nynä. Önskemålet är nu + 2 m/s!

  • herr-pelegrin

    Medlem
    15 april, 2014 vid 08:41

    Tisdag – Troligen den vindstyrka som många väntat på med en bit över 10 m/s i byarna. Horsan gässar jämt 10.30 i nordvinden! Det ser ju dessutom ut som det ska blåsa hela dan.

  • g_l

    Medlem
    16 april, 2014 vid 08:48

    Björnen: Det var en ruggig historia du varit med om. Tur att det slutade OK.
    Men vad kostade kalaset i pengar? Är du med i Sjöräddningssällskapet, eller har du en olycksfallsförsäkring eller båtförsäkring på brädan som täcker kostnaderna?

  • henryk

    Medlem
    16 april, 2014 vid 12:55

    Hanlar får ju betala eftersom han ringde – tur att min ajfån strejkade för tillfället 🙂

  • herr-pelegrin

    Medlem
    16 april, 2014 vid 16:37

    Onsdag – Om någon kom ut på eftermiddagen så var det ok för lättvind på Horsan. Vinden var lite på och av men totalt helt ok. Gissar att även Fituna funkade för de som nöjer sig med typ 8.5 kvm i 6 m/s.

  • hanlar

    Medlem
    16 april, 2014 vid 17:08

    Hehe jag tar den notan! Ja det är tur att vi bor i Sverige annars hade det nog blivit femsiffrigt. Eller sex! Nu kan vi lägga pengarna på surfgear istället. FitUna imorn henryk? Ser riktigt lovande ut. Jag sticker nog dit efter två.

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk

  • henryk

    Medlem
    16 april, 2014 vid 17:32

    Haha – tack! Kommer ner imorrn kring lunch… 🙂

  • electric

    Medlem
    17 april, 2014 vid 09:53

    Jag drar till Fituna nu torsdag kl 12. Gissar att det är flera där redan. Verkar ju rätt lovande …
    /Lars

  • herr-pelegrin

    Medlem
    17 april, 2014 vid 11:21

    Byarna på 13 m/s finns inte bara ute till havs. Det brallar rejält även in i södra skärgården.

  • henryk

    Medlem
    17 april, 2014 vid 11:47

    TB, Hanlar o Electric kör kring 5,4 på Fituna nu 🙂

Sida 37 av 87

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.