Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • tsss

    Medlem
    3 maj, 2015 vid 10:06

    hej T

    Vi syns väl vid Strandbadet idag kl 14? Årsmöte för TWC, och det blir väl litet korvgrillning då. Alla, även icke medlemmar är förstås välkomna ned
    Så kan vi ju kolla in årets nyinköp

    hälsn Tomas

  • herr-pelegrin

    Medlem
    3 maj, 2015 vid 12:14

    Söndag – sjöbris i södra skärgården utanför molnkanten. Den kom igång runt 13-13.30 o det är lite drag i byarna efter 14.

  • sailortrash

    Medlem
    3 maj, 2015 vid 13:23

    Ngn som vill testa formula utan att ta sms-lån? Eller vill inviga ngn polare kanske…
    Jag säljer min plug’n’play utrustning då jag tröttnat på v-surf under 7-8 m/s…

    PM isåfall…

  • bjornen

    Medlem
    3 maj, 2015 vid 13:32

    Någon som seglar Erstaviken i morgon? Funderar på att dra dit runt 12 eventuellt Skanssundet men jag är osäker om det är för mycket O för att bli bra.

  • vindsokaren

    Medlem
    3 maj, 2015 vid 21:05

    Jag kommer till Erstaviken dock först vid 16 det blir då
    tredje dan i rad på Erstan igår två timmar oväntat bra surf med slalom och 7.5an.
    Idag planade jag med mistral malibu
    å de var länge sen den fick plana he he.
    Men imorrn hoppas jag på 96 slalom.

  • martin-c

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 08:36

    Om allt går som det ska på jobbet så provar jag också Erstaviken ca kl 13. Kliver i på Ravinvägen.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 08:45

    Må Bruket södra Muskö kl 10.45. Gässar aningens mot öppet hav.

  • bjornen

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 08:51

    Jag drar nu mot erstaviken.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 11:15

    När det tutade i blev det för tufft för stel lättvindsgubbe som jag. Byarna blev to much. Överriggad med 6.5 men Bruket levererade perfekta förhållanden för de som gillar +10 m/s, strandstart med sidvind och kilometerrepor mot Nynäs.

  • vindsokaren

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 18:48

    Blää! vinden dog när regnet kom I Tyresö.
    Två planingar på två timmar.
    Antar att det var bättre tidigare på dan.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 19:51

    Nynäs hade vind även senare, 8-10 m/s, och upp till 14 i byarna mitt på dagen. Men Vindsökarn, Bruket ligger kvar till nästa SO…

  • bjornen

    Medlem
    5 maj, 2015 vid 05:56

    Erstaviken var rätt så bra, det låg väl runt 8-10 ms. Rätt kallt fortfarande, körde med öppna handskar men var tvungen att stoppa in fingrarna ibland för att inte frysa.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    6 maj, 2015 vid 16:26

    I Stockholm var det nog en och annan som befann sig på fel plats på onsdagseftermiddagen, så även jag. Rätt plats hade varit på en bra västspot i solskenet!

  • mick

    Medlem
    7 maj, 2015 vid 07:35

    Brisen lär komma till F….. idag. Kan förste man på plats idag meddela läget här?

  • electric

    Medlem
    7 maj, 2015 vid 08:28

    @Mick 732594 wrote:

    Brisen lär komma till F….. idag. Kan förste man på plats idag meddela läget här?

    Med eller utan sjöbris, det blir nog vind vid Fituna iaf. Vi är några på g dit framåt lunchtid.
    /Lars

Sida 5 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.