Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskar i PWA

  • surfslusken

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 14:11

    Hade ju vart kul o kunna dra en story typ “en vithaj i Sydafrika” eller nåt sånt.
    Att man slant lite me cirkelsågen låter ju så jävla klantigt:(

  • doc

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 14:21

    Äh vafan, låt bli sånt! Nerver och senor OK hoppas jag?

  • creative

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 14:23

    Haha. Det va jävligt O coolt. Men jag gjorde samma sak i våras. Men då var det fingertoppen som fick stryk. Krya på mannen.

  • surfslusken

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 15:38

    Ingen större fara, bara fingertoppar. Blir mkt stygn me fåtandad kliga. Kunde gått illa om ja sluntit 3-4mm djupare.
    Inga vitala delar rök. Men läkarn (skräddaren?) sa att fingeravtrycken inte lär bli helt återställda, vilket ju kan va en fördel om man förekommer i vissa register sa han:)

    Ja e inte värre därann än att de blir en panna vitt o Bodegan ikväll. Men kanske inte läge o mata häst me bandagen trots att ja ska få nya på måndag:)

  • doc

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 20:32

    Nänä. Då ses vi kanske då. Jag börjar jobba igen efter semestern imorgon. Så nu får nog alla kalasväder 🙂

  • tws

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 15:02

    Skadetråd? Jeg har det verst. Rev av hånden to år siden og sydde på nytt korsbånd for tre uker siden. Forsto ikke helt hva den dritfine legedamen mente med at de hentet en sene jeg ikke trengte (???) fra innsiden av håndleddet, borret hull gjennom to ben og tredde senen så det ble til et bånd? 5 uker til i gips, så tas to svære metallpinner ut og det er dags for tre måneders oppmjukning og trening. Biceps er på vei bort, underarmsmuskelen 30% ned og faen ikke klar for festlig lag.

    Håper på vindstille resten av sesongen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskar i PWA

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.