• anonym-anvandare

    Medlem
    9 maj, 2001 vid 16:58

    Var skall du?

  • hakuna

    Medlem
    10 maj, 2001 vid 06:28

    Marmaris, den 22 maj i en vecka. Vet du hur surfet är?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2001 vid 17:19

    Det finns nån tysk resebyrå som kör där, kolla i tyska tidn SURF eft ngn annons på Marmaris, där finns också webbadress (Sun & Fun eller nåt sånt brukar de heta). Vet ett place som heter Teos, fakta om det hittar du på t ex VIVA surfreisen, sök via sökmsk t ex Google som brukar ge rätt träff ofta. Mvh

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2001 vid 17:22

    Vore kul om du kunde ge en liten rapport till konfen efter resan. Var surfen ok? Prisläget osv. Skall man åka dit? Tack på förhand (om du orkar)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 maj, 2001 vid 06:49

    Hej! Var där häromåret, såg inga surfare alls, vad jag minns. Det ligger en massa öar utanför, så det var rätt så lugnt. Kanske man kan ta sig ut en bit, jag vet inte riktigt. Höll inte på med vindsurf då så jag kankse inte var uppmärksam på just det, så ta mitt svar med en nypa salt. Annars är det ett fint ställe, så ha en härlig vecka med eller utan surf!

  • hakuna

    Medlem
    31 maj, 2001 vid 10:50

    Kör en kort-version först:
    Marmaris/Icmeler: Ingen surf. Det var typ 7m/s frånland som mest. Såg inga hyrgrejor. Varmt och gött. Öl 15 spänn, cocktail 50-60 spänn. Vinare 75 på restaurang.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.