Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

  • jkarlsson84

    Medlem
    6 november, 2012 vid 20:33

    Går det att fixa så att undermenyerna för väder känner av om de ligger i ytterkant utav fönstret. Just nu försvinner dom ut utanför fönstret. Skulle vara smidigt om de kunde komma upp till vänster om föregående meny istället

  • challgren

    Medlem
    6 november, 2012 vid 20:37

    @jkarlsson84 702788 wrote:

    Går det att fixa så att undermenyerna för väder känner av om de ligger i ytterkant utav fönstret. Just nu försvinner dom ut utanför fönstret. Skulle vara smidigt om de kunde komma upp till vänster om föregående meny istället

    Har ändrat om i menyn nu så att de inte hamnar utanför…

  • glader

    Medlem
    6 november, 2012 vid 21:59

    Håller med dem som tycker att det blivit väldigt snyggt. Undrar bara om man inte kunde får listningen av trådar kompaktare. Här på surfzone ser jag 8 trådar om jag går in på ett forum. Som referens ser jag 27 om jag går in på ett forum på freeride.se.

  • challgren

    Medlem
    7 november, 2012 vid 07:59

    @glader 702801 wrote:

    Håller med dem som tycker att det blivit väldigt snyggt. Undrar bara om man inte kunde får listningen av trådar kompaktare. Här på surfzone ser jag 8 trådar om jag går in på ett forum. Som referens ser jag 27 om jag går in på ett forum på freeride.se.

    Jo, den ska bli kompaktare. Inte som freeride.se men något mittemellan tror jag på.

    /Christian

  • joecool

    Medlem
    7 november, 2012 vid 08:28

    Det verkar som att alla gamla köp/sälj-annonser försvann när nya designen trädde in.. Är inte det lite synd? Kommer de tillbaka?

  • challgren

    Medlem
    7 november, 2012 vid 08:37

    @JoeCool 702822 wrote:

    Det verkar som att alla gamla köp/sälj-annonser försvann när nya designen trädde in.. Är inte det lite synd? Kommer de tillbaka?

    Nej, de har inte försvunnit. De ligger under “Gamla Köp & Sälj”

  • alexasu

    Medlem
    7 november, 2012 vid 09:02

    Hur redigerar man annonserna i nya köp och sälj?
    Får bara alternativet “delete ad” när jag loggar in med koden man fick mailad.

  • challgren

    Medlem
    7 november, 2012 vid 10:06

    @alexasu 702830 wrote:

    Hur redigerar man annonserna i nya köp och sälj?
    Får bara alternativet “delete ad” när jag loggar in med koden man fick mailad.

    Knasigt. Kollar på det!!

  • petter

    Medlem
    7 november, 2012 vid 14:10

    Kanonuppgradering, ser riktigt bra ut, grymt jobb i css-träsketl!!!

    Kanske justera .postrow.has_after_content och after_content för att få kompaktare lista…

  • svenne

    Medlem
    7 november, 2012 vid 19:51

    Om man förhandsgranskar ett inlägg är det versaler rätt genom. Skruva lite mer CSS kanske? 😉

  • challgren

    Medlem
    7 november, 2012 vid 20:03

    @Svenne 702885 wrote:

    Om man förhandsgranskar ett inlägg är det versaler rätt genom. Skruva lite mer CSS kanske? 😉

    Förhandsgranska inlägg? Förklara så fixar jag det fett snabbt 😉

    *Uppdaterat*
    Jag var lite trög igår kväll…nu fattar jag…och har fixat det.

  • electric

    Medlem
    8 november, 2012 vid 01:43

    Jag tycker att forumens listor är onödigt långa. Det var bättre förut! Ett sätt att korta listorna utan att göra avkall på läsbarheten är att inte låta (t ex) “Svar: 56 Visningar: 2 616” få en egen rad. Lägg istället denna uppgift på raden ovanför, där den alltid kommer att få plats även om uppgifterna till vänster blir omfattande.

    /Lars

  • challgren

    Medlem
    8 november, 2012 vid 06:20

    @Electric 702917 wrote:

    Jag tycker att forumens listor är onödigt långa. Det var bättre förut! Ett sätt att korta listorna utan att göra avkall på läsbarheten är att inte låta (t ex) “Svar: 56 Visningar: 2 616” få en egen rad. Lägg istället denna uppgift på raden ovanför, där den alltid kommer att få plats även om uppgifterna till vänster blir omfattande.

    /Lars

    Vi är inte klara med det här….förbättringspotential finns. Håller med.

  • oaxen

    Medlem
    8 november, 2012 vid 16:11

    1. Kan man inte få en egen “Markera forumet som läst”-knapp istället för rullgardinsvarianten. Det är den enda av forumverktygen jag använder på daglig basis.
    2. Jag skulle vilja ha möjligeheten att få fram alla vindsurfingannonser i ett fönster. Eller har jag missat nåt? Antingen alla annonser inkl kite etc eller underrubrikerna var för sig.
    3. Varför är det viktigt att ha en visningsbredd som motsvarar en 12″-skärm. Man kan väl anta att majoriteten sitter på, säg, 17 tum eller bredare. Är det helt orimligt att de som sitter med små skärmar får scrolla lite?

  • petalz

    Medlem
    8 november, 2012 vid 16:45

    Vill även påminna om Tapatalk igen, det var grymt innan!

    Peter

Sida 4 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.