Forumsvar skapade

Sida 135 av 197
  • andersbq

Medlem
    25 september, 2008 vid 14:56 som svar på: SSM Torkelstorp, söndag 28/9! *INSTÄLLT!*

@Jester 502544 wrote:

Någon som har en stabil flagga att låna ut? Hade varit tokbra om vi hade kunnatkila fast den längst ut på piren, typ.. då syns den ju nästan överallt

Jag kan tänka mig att Hertz Freerider kan ställa upp med en sk beachflag. De står ju på en snurrledad fot som man skruvar ner, så de ska tåla rejäl med vind.

• andersbq

Medlem
    25 september, 2008 vid 12:41 som svar på: SSM Torkelstorp, söndag 28/9! *INSTÄLLT!*

Jaha, tider? Skepparmöte? Start? Slut?

• andersbq

Medlem
    23 september, 2008 vid 19:47 som svar på: Var är det bästa speed ställena på västkusten?

Tror det är OK på vintern vid Getterön, en del lokala VVK:are har kört is-vindsurfing däruppe förr om åren.

• andersbq

Medlem
    23 september, 2008 vid 19:16 som svar på: Vad heter vandrarhem vid TT?

@Hänkö 501940 wrote:

PM:a Anders BQ här på Surfzone, det är det bästa. Han är local !

Jo men denna helg råkar sammanfalla med frugans årliga födelsedagsfest, så huset är fullt av övernattande kvinnor… Gottskärs Kursgård http://www.gottskar.com/vandrarhem.htm
    och Drängstugan kan ju vara OK http://www.drangstugan.se/

• andersbq

Medlem
    22 september, 2008 vid 20:03 som svar på: Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!

@frippe75 501754 wrote:

Kommer nog inte anlita dig för retuschering av mina bilder i framtiden:-)
    Vad knaprar du, inte morötter ialla fall .. hahahahaha

Ha ha, nä tack retuscher är inte min grej!

• andersbq

Medlem
    22 september, 2008 vid 19:17 som svar på: Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!

@frippe75 501628 wrote:

Tyvärr Platt ljus men men… Gislöv

det är väl bara att taja till i PS typ så här som alla andra gör (fast ägna 10 min istället för 10 sek):

• andersbq

Medlem
    20 september, 2008 vid 06:26 som svar på: Hörru Jester

Ja vindsurfing vs kite-trådar är det mest kontraproduktiva och mest tråkiga som finns. Undrar om det finns ett sparkcykelforum där man jämför sig med barnvagnar eller rullstolar?

• andersbq

Medlem
    18 september, 2008 vid 18:32 som svar på: Inför F2 Speed Challenge TT

Jaha då kommer inte Gustav undan med ”sakna uppsåt” för nu känner vi ju alla till att det gamla LGF-knepet inte duger längre.
    Men kanske vi kan komma undan med ”på väg till reparation eller besiktning”.

• andersbq

Medlem
    18 september, 2008 vid 16:27 som svar på: Inför F2 Speed Challenge TT

@Hänkö 500630 wrote:

Får ni husvagnen måste jag ge er det tråkiga tipset att inte bara hänga på en LGF-skylt och dra den i typ 30 km/t till TT. Det är lockande men husvagnen är i grunden registreringspliktig så det blir ett lätt byte för Polizei West att bötfälla ekipaget.
    Men som surf-polizei hade jag tittat åt ett annat håll. Tyvärr sedan länge uppbokad den 4/10 så jag kan tyvärr inte ansluta till TT.

Är du riktig polis till yrket?

• andersbq

Medlem
    17 september, 2008 vid 18:49 som svar på: Inför F2 Speed Challenge TT

Attans att frugan sålde vagnen igår kväll.

• andersbq

Medlem
    17 september, 2008 vid 16:23 som svar på: Luderitz

Är det någon mer som upplever att websidan är seg som sirap?

• andersbq

Medlem
    17 september, 2008 vid 14:21 som svar på: surf citat

”A bad day at surf is better than a good day at work”

• andersbq

Medlem
    17 september, 2008 vid 12:21 som svar på: Perfeketa speedsemester resorten

Det verkar ju finnas pengar, så vi kan väl föreslå att dom köper de där fläktarna som dom haft inomhus i Bercy.
    Sedan är det bara att boka in Speed-SM och trycka på knappen!

• andersbq

Medlem
    16 september, 2008 vid 20:15 som svar på: El yaque – isla de margarita

Rekommenderar verkligen att du tar inrikesflyget upp till Merida (liten universitetsstad i Anderna) och bestiger Pico Bolivar (linabana upp till 4900m). Vad det gäller brottslighet ska du nog undvika centrala Caracas. Annars är det bättre/säkrare i Venezuela än de svarta västindien, där du säkert seglat själv (och därmed blivit ficktjyvad o rånad var kväll)?.

• andersbq

Medlem
    15 september, 2008 vid 19:44 som svar på: Speed tour 2009-diskutera

@P Malmkvist 500021 wrote:

Jepp!! Absolut karpathos nästa sommar.. Uhh vad vintern kommer bli svår att genomlida innan det blir aug igen..

Har även lite funderingar på tarifa.. Verkar riktigt bra då man kan pressa lite längre sträckor..

En liten avvikelse från ämnet, men hur kommer det sig att man slutat vindsurfa på speedstrippen i Tarifa (stranden strax norr om byn) och lämnat den till alla kitare?

Sida 135 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA