Forumsvar skapade

Sida 139 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:20 som svar på: EH colors for the 2006 Wave line of kites

6an är ju riktigt snygg. Den ända snygga EH kite som jag har sätt.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:17 som svar på: Nya bilder…

Snygga bilder, under vilken period var ni i El Médano? Hur var vinden under den tiden?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:13 som svar på: Hyr mye kg måste de-power linan hålla för???

Har för mig att frågan var uppe för inte så långe sen men kunde inte hitta den…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:02 som svar på: Biarritz

Du kan köpa beggade brädor i Biarritz men det finns större utbud i Hossegor som ligger norr om B. För att komma ner i pris för boende och komma till de bästa vågorna skall du bo i Anglet. Det är tio minuter norr om B. Om du vill köpa ny bräda, våtdräkter, shorts osv. ligger Rip Curls outlet i närheten. Vet inte hur mycket du väger men börja med något i storleksordingen 8 ft. eller större.

J

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 11:55 som svar på: bali

Bra säsong. Inte så mycket Australiensare då. Åk till Nusa Lembongan om du gillar rev. Bo på Lindas place. Ca. 60 kronor dagen för dubbelrum. Missa inte att åka till Dreamland, Bingin, Ulu och de andra ställena på södra delen. Ta med eller köp revskor.

j

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 11:52 som svar på: Vart åka i vinter

Lanzarote eller Fuerte är bra. Jag tycker att Marocko är roligare. Åk till Agadir och ta bussen till Tarahoutze. Kanon vågor.

j

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 11:03 som svar på: snälla hjälp

Jag har precis lagt in bilder på datorn, men jag vet fan inte hur jag ska få upp de här på steffo. Vet ngn hur man gör. ??????

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 10:23 som svar på: Vindstyrka för en 10m2 kite

om du väger 80 och jag 100, så behöver jag i snitt 2kvm mer drake för att få samma tryck, under förutsättning att vi använder ung. samma storlek på bräda och har samma grunddrag i våra drakar alt. samma märke! Blir det klarare då? Mvh Bengt N

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 10:00 som svar på: Nybörjare Söker

kan du kita ?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 09:33 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?

OK då blir det nog Björkvik idag.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 09:26 som svar på: Lite fler bilder ifrån Habo idag

tror dom hittade röka i fredrikshamn så de stannar nog där ett tag…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:48 som svar på: Flip på bild i Lagan

smile.gif

/M

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:26 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?

Vad är skillnaden mellan Björkvik och Näsby Park när det blåser sydväst?

Har ungefär lika långt till båda.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:17 som svar på: Apelviken eller Läjet???

I lördags var det precis rakt in i viken i lejjet. Inte optimalt.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:13 som svar på: Åsa efter Gudrun?

Piren är lagad, men den ligger längre ut i vattnet, så vågen är inte densamma.

Sida 139 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA