anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 21:05 som svar på: Flaeske Svear, Winerbrö, Pils och manlig gemenskapFörböveln, hur var förhållandena, bra vågor? Något coolt som hände? Berätta lite nu!
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 21:02 som svar på: Flaeske Svear, Winerbrö, Pils och manlig gemenskapVem vann?
-
Surfersworkshop.se har svart/vita Da Kine Contour.
-
om du kan surfa med moderna grejor så kan det ju vara kul med en sån här retropryl, att laja med. Men om du vill pröva på modern vindsurfing för första gången så lägg prylarna på hyllan så länge. Risken är ju att du blir avskräckt för moderna grejer har nästan ingen likhet med den bräda du nämner.
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 20:19 som svar på: var hittar man beg flysurfers i sverige?Å vill du ha en Crossfire så tar du lakan och cykelslang…duh!
-
Vind? Japp det lär det nog bli. De lovade SW 9-14 på sydnytt. Jag tänker köra sydsidan på Näset, antingen kämpinge eller ljunghusen.
-
Ja ja men!Askim eller Håvos får det bli!!!!!!!!
Om inte läjet funkar förstås!? -
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 18:26 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?Kapellskär, ser ut o bli mycket vind i norra skärgården.
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 17:48 som svar på: var hittar man beg flysurfers i sverige? -
nej…har inte sett henne men jag brukar köra i Lidingö
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 17:46 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?jag tror jag ska dra till näsby park
-
Var nog lite otydlig. Skall försöka förklara mig lite Rekomenderad fena för segelstorleken jag tänker använda går 36cm djupt. Och jag undrar om de funkar bra i lomma bukten då de är extremt grunt o långgrunt där.
-
högsta jag sett är det när Josh Stone och F. Goya satsar båda stenhårt mot en fetingvåg i Calle Nybergs ”Down the line”. Stones hopp där är helt sanslöst.
-
Jo, får hoppas det. Vinden har varit ganska byig senaste dagarna härnere och väldigt on-off. I torsdags och fredags var det inga problem att segla men igår var det dåligt och idag var ingen höjdare heller, som jag förstod det, var en snabb runda i Habo Ljung o kollade. Sydväst är en liten knepig vindriktning härnere (rätta mig om jag har fel). Blir aldrig riktigt bra vind. Men jag seglar ju mest på plattvatten då förstås. Men om jag ska gå på känsla så verkar det vara nåt på gång ikväll, men det kanske försvinner inatt. Håller tummarna!
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 17:16 som svar på: Förening gällande Kiteboard.. eller wake?omdet är i sverige erbjudandet är såå är grats alltid gratis, dvs du behöver inget medlemskap.
du kan ju skapa en egen klubb?