anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Hur ofta händer det ? 1 gång/sekel eller. Borrby kan bli riktigt bra vid NO 15 m/s, helt klart masthögt, långt mellen bryten och ren sideshore
-
anonym-anvandare
Medlem13 februari, 2001 vid 10:04 som svar på: NP kommer med RDM-specifika vågsegel 2002Vad är RDM ?
-
Håller med helt och hållet. Beträffande Vodoo kan man säga vad man vill,men Rullsand kan bli riktigt bra och tufft.
-
Almagrundet Stockholm, 12 meters feta vågor…..
-
Åtkomlig dyning eller brytande vågor?
-
Håller med i stort, men glöm inte att det finns nya fina grejer i dag, som också är mycket bättre och käns mycket mindre. Så gränsen för surfing=ha kul kanske har flyttats upp lite gränsen kanske går någonstans vid 6,5-7.0 i dag.
-
Västra sidan?
-
Är det nån som vet vad det kostar att skicka en bräda från Danmark till Sverige? Sen så tror jag att max längden på privatpaket är 2,50, företags paketen får vara längre.
-
Bra idé, lite fler tjejer som surfar vore kul
-
Tja !
DHL är stabila…dyrt men bra.
/
mike -
Mistralcentret är skit. F2-centret som ägs av Dunckerbecks farsa är mycket bättre. Du kan läsa om det här:
http://www.surfbussen.50megs.com/Grancanaria2000.htm
Lycka till!
/Fredde
-
Freestylebrädorna är inte roliga när det börjar blåsa och det är choppigt, Ta en tex.en RRD Twintip, den är ju platt och bred( för tidig planing) ja visst känns som en gammal slalombräda när det börjar blåsa i ordentligt, Men perfekt om man ska hoppa och snurra runt. men det blir lätt stötigt.
Jämför en freestyle och tex en Flow.266-276 så har nog flow mer att erbjuda.
//King off the fucking lake. -
anonym-anvandare
Medlem12 februari, 2001 vid 20:02 som svar på: Svenska vindsurfingens fader bortgången.Tack Pelle du anar inte vad vindsurfingen har och betyder för mig och alla mina vänner jag fått pga surfet
Evigt tacksam / -D-Team Skåne
-
Vart ligger det mer exakt, gula sidorna på nätet funkade inte??
/UDOO