basse
Forumsvar skapade
-
Endy wrote:Igår 14.27 — 87kgEndy wrote:Idag 10.26 — 88kg
Fan Andy…. har du gått upp ett kilo under natten eller!!??? 😀
Klart som fan du behöver power då!Hö hö
-
Steffo wrote:Jag har även ändrat sorteringsordning till senaste som default.
Strålande!!!
-
Det är inga problem TDK. Bara man bokar in det och betalar i förväg. 250:- varje väg skall det kosta. Det står utskrivet på deras hemsida och det går att boka utrustningen via nätet också.
Vi valde mellan GC och Irland men det verkar ju kul med Irland så vi testar det.
-
Japp… ohojj där var det andra bullar!!!!
Denna är bättre kanske. Kör på den ett tag nu.
-
Jag vill också kunna visa alla och slippa flera sidor i en tråd.
-
Ups… sorry…
fan, jag har stora problem att kolla igenom hela tråden när det är sorterat åt detta hållet (senast överst). Kan jag ändra det? -
Går väl bra att göra den mindre men det är för liten kontrast mellan bakgrunden och textfärgen tycker jag. Visst blir det lättare när folk får ordning på sina bilder men iaf.
-
Det som står vid avataren,….. som förövrigt har förvunnit och jag hade ingen kopia!!
-
Sorteringen på köp å sälj tycker jag borde vara ”senast inlagd” som default och inte ”flest kollar” som det är nu.
-
Kanske smälla till med Irland, månne…
Vi är ett gäng som siktar på Irland i vår men måste av olika skäl åka lite tidigare. Har riktat in oss på att åka den 18 Mars och vara borta en vecka bara. Tänker testa Ryan till Shannon. Blir nog inte så varmt men förhoppningsvis bra segling.
-
Du måste dra upp bakbenet under dig och sträcka lite på frambenet för att få rätt possition inför landningen. Dvs nästan sitta med röven ovanför tailen på brädan. Det låter som du landar på sidan i de ”bra försöken” och det gör man mycket i början eftersom man inte skickar brädan uppåt med sträckt framben och SEDAN roterar.
Får du bakvind i toppen och slutar rotera kan man också skota ut lite för att få in mera vind i akterliket och på så sätt öka rotationen.Du ser på staffan att han inte har roterat nästan alls på första halvan av luftfärden och det är rätt metod. Du skall heller inte rotera hela varvet utan ställa ner nosen ganska långt ifrån hela varvet runt.
Lycka till
-
Svar till:
j
Kelso i fiskbutiken är verkligen en modern klassiker![/ QUOTE ]
Ord!
-
Aaahhh.. borde åkt ner till Apel idag. Hoppas ni får en bra dag!
-
Har du den Ola…. rippad?