Forumsvar skapade

Sida 126 av 202
  • basse

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 17:16 som svar på: Dagens Fiskebäck slalom

Svar till:

Du får 5 stjärnor av mig för besväret grin.gif

[/ QUOTE ]

Janne .. du får -2 stjärnor av mig för utebliven whiskey grin.gif

• basse

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 06:18 som svar på: Skum prognos fär gbg-vbg

… ja vart drar man idag???

• basse

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 06:13 som svar på: GUN sails 2006

Har varit helnöjd med mitt Jam -04. Det släpper i sömmarna nu, igentligen är det 24 månaders garanti på sömmar men jag orkar nog inte skicka iväg det. Jag rekommenderar GUN om man inte absolut måste köra ett annat märka av någon anledning.

• basse

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 14:58 som svar på: ÄNTLIGEN verkar det som Klittan ska gå av???

Japp.. skall snacka med bossen på måndag och se om jag kan komma loss.

• basse

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 15:49 som svar på: GWC Grill @ riggdäck.

Jupp.. det blir HOT… smile.gif Trevligt initiativ chefen. Vi ses!

• basse

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 09:35 som svar på: Gemensam bräda!!

Jag hade också valt den mindre brädan. Den kommer du kunna ha roligare längre på. När man väl kommer igång ordentligt tycker jag man snabbt växer ut brädor större än 130 liter.

• basse

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 12:22 som svar på: Lämplig fena till JP FS med NP expr 6.9

Enda gången jag kör originalfenan på 30cm till min JP111 -04 är just till mitt Expression 6.9. Kanske någon gång med 6.’an också men annars kör jag mindre fenor. Du kan nog gå upp på 32 också men 30 fungerar bra till 6.9 tycker jag.

• basse

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 11:22 som svar på: Modellhelikopter?

word

• basse

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 09:42 som svar på: Modellhelikopter?

Svar till:

Tror mer på att hitta den längsta surfaren som finns i sverige och sätta på honom en helmut cam hehe.

[/ QUOTE ]
    He he.. Lars_K Är ju rätt lång och han kör ju redan med hädcäm.

• basse

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 05:30 som svar på: Test på panoramabild

Tackar…
    nu fattar jag det där med tid-riktning också. Helt dum i huvet verkar det som. Kanske man kan spegelvända som du säger Styret. Angående flytta isär 2 och 3 så blev det bara så att jag inte orkade göra 1:a bilden större för att lägga in mera bakgrund. Men det kanske kommer. Har en till sekvens och åtminstånne en bild till i denna.

Har inte så mycket att göra just nu på jobbet och någon gång kan det ju vara bra att kunna PS här också…. eller…

• basse

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 13:49 som svar på: Test på panoramabild

Jäj äj… här kommer en till då. Gjord i PS denna gången. Fel håll fortfarande men det går ju liksom inte ändra på om man tagit bilderna från detta hållet. Folk kör helt enkelt åt fel håll. smile.gif

• basse

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 08:53 som svar på: Björlanda nu!

Verkar som jag får skaffa msn hemma och ligga lite mera online!! Det var ensamt i Fisken.

• basse

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 06:32 som svar på: Björlanda nu!

Svar till:

Nu drar jag och Jonatan.

Ses där?

/adde

[/ QUOTE ]

Jamen vad faan… du får ju höra av dig om du skall ut din prutt. Jag körde Fisken ju…. hade varit roligare om jag åkt till Björlanda…… Eller.. så hade jag kunnat höra av mig till dig grin.gif. Hur var poppet då??

• basse

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 12:42 som svar på: AB+ Shockwave TEST

Har du inga bilder på denna action då Jesper?? Gärna med lite SO06 på brädan också… Ila sa att du kört dem nu.

• basse

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 05:39 som svar på: Någon som vet vad detta är för bräda?

Jag har faktiskt seglat en sådan ett par gånger. Tror det var somamren 93 jag hade den. Kommer ihåg att det gick riktigt fort och att jag var lite rädd… he he.. Hade bara seglat ca 2 år då så det var mina första riktigt snabba turer. Iaf tyckte jag den var väldigt liten.

Sida 126 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA