basse
Forumsvar skapade
-
.. det blev en Panasonic och ett snabbt kort på 1Gb. Här skall fotas satan när vi är ute nästa gång. Kommer imorgon om de håller vad de lovar! Satan vad det skall bli kul. Har saknat bra zoom sedan min Olympus med 10x blev stulen i Brasilien.
-
Det var byigt även i Olofsbo så det var nog så det var igår. Torpet fungerar utmärkt på SO.
-
Varför inte bara ta den tiden på er och kolla båda ställena eller byt telefonnummer och ring när ni är framme!!??
Jag hade en tanke om att man kunde programmera en Java-telefon som man sedan ställer upp i fönstret i bilen. Folk kan sms’a en kod eller nått som drar igång programmet som i sin tur tar en bild med mobilkameran och skickar tillbaka ett MMS. Problemet är väl hur man betalar till den som skickar MMS’et.
Ofta tycker jag nämligen det är trevligt att få en rapport från den som redan kommit fram till men samtidigt vill man ju inte sitta och skicka en massa sms eller ringa en massa utan det är bara full fart ut som gäller. -
Beror på om du vill ha tokplatt för superfreestyle/speed eller lite ramper att bumpa på. Själv satsar jag på freestyle och kör Torpet.
-
Gött kelso.
Ola… M_C skrev just att han tror det är i knop. Defaultinställning kanske…

-
Tja,
kör söderut, ta av mot Åsa men sväng vänster mot Fjärås. Kör förbi Shell. ta vänster ute på åkern en bit efter Shell.. (tror det står torkelstorp där). Ta vänster uppe vid husen. Kör tills du ser en liten hamn ute till vänster, där tar du vänster äver färisten. Kör sakta annars blir det Lamm till middag. Parkera rakt fram.Tänk på hur du parkerar, det brukar bli en del bilar.
Vi kommer nog ner lite senare, vinden verkar ju inte komma förns senare. Ingen stress alltså.
-
jupp, får se imorgon. Siktar på Torpet om det ligger på SO.
-
Svar till:
Ballast är nog hans 720 som han gör efter ett varv i den där rundeln!!
[/ QUOTE ]
Jupp, den var grym.
-
Gött att se att Adde gör sitt jobb!!!
-
Har standardspänne på min krok… tycker inte det är särskilt jobbigt att spänna och spänna upp iaf. En smaksak.
-
Svar till:
Hittills har jag 35 dagar på vattnet. Därav 10 på Maui. Men jag kommer förhoppningsvis ikapp och om dig Basse! Vi har bokat tre veckor till Sydafrika i höst! Moahahahaaaa!!!/Staffan
[/ QUOTE ]
Balle… jag är ganska övertygad om att du går om mig ganska snart. Men jag skall försöka ligga i… och spara till en till resa jag också..
Trodde ni skulle till Brasilien??Kör 6.9 som störst på fristilsbrädan. Planer vid 7-8 m/s med det faktiskt. Har äen varit uet och snurrat segel ett par gånger utan planing med det räknar jag inte även om jag tror att man faktiskt blir lite bättre på vissa saker även av detta. Kolla bara på Niclas.
-
Har 42 dagar med planing iår. 15 eller 16 av dem på Maui. Detta kommer bli mitt överlägset mesta surfår. Det roliga är att jag helt klart har blivit bättre.
-
Annars kan kan slipa till dem med en fil så fungerar det fint sedan.