dr-masse
Forumsvar skapade
-
rdm-ringar till Streamlined är svårt att få tag i… jag hittade i San Francisco! Surfers har inte några, dessvärre.
Har kanske en extra… men den lär jag nog behålla. Jespers alternativ låter utmärkt bra!
-
Ur bussbesvär, hyrbilsfamiljelogistik och motorbytarbloggar till ämnet.
Guincho.
Blåste för mycket igår, ingen ute vilket jag aldrig sett förr. Stranden avstängd. Lugnt över 20 i medelvind, uppemot 30 när det klämde i som mest, omöjligt att stå rakt då… 2.2 kanske?
Gott att vara här igen, hoppas på kommande dagar!
-
I valet mellan Pozo och El Medano så blir det lätt det senare för min del. Varje gång. Inte minst efter att ha sett PWA-sändningarna. Fast jag har ju en viss förmåga att hamna i Portugal på somrarna, ähum.
Kul med rapport och fina bilder!
-
Makalöst bra. Nu kan man få vara ifred en stund även på Torö… 😀
Slusken, de är värda ett ordentligt hållbarhetstest.
Nu hoppas vi på en höst med vindleverans, bättre start kunde vi knappt få!
-
Raask;662700 wrote:Fanatic har lagt upp sina 2012 brädor på hemsidan nu om ingen annan hann före mig..
http://www.fanatic.com/content/products/windsurfboards/quad__2012/index_eng.html
Hmmm, slotbox, sedärja… och vad sade de förra året… ?
Ser annars fin-fina ut, smaskiga quaddar! :santa:
-
Fina förhållanden idag, Kai Lenny och Boujmaa kommenterar!
-
4.2, vinkel och size i juli – GRATTIS!
Bilder inväntas….
-
Regga ett nytt namn och sluta använda det gamla är väl enklast?
-
Åh, det är så frestande med alla dessa NO-frågor… får inte svara något söderöver, får inte… svårt, det här med svag självbehärskning… :santa:
-
Det där låter som om det kan vara delaminering. Skulle ta brädan till butik/brädlagare och få det kollat.
-
Kolla med Surfers. Om inte de har det på hyllan så vet loftet hur det kan fixas.
-
Om de ligger på den sajten så kan de väl knappast vara särskilt ”secret”, eller hur… 😎
-
PWA Cold Hawaii är, med bred marginal, det bästa PWA eventet någonsin för oss som försöker följa tävlingarna! Hoppas det blir lika bra i år igen, kanske kan man åka dit å spana lite…
Njut av surfet!
-
Engelsmän är de som tagit uttrycket ”mycket snack och lite verkstad” till en helt ny nivå – ”bara snack och ingen verkstad”. :tongue:
Näe, nu får vi ladda upp för dagens heat istället, ah!! 😀