dr-masse
Forumsvar skapade
-
philippos;638211 wrote:Letar mest efter billigaste tänkbara. Har hittat lite hostel där man kan bo för 25-35 aussiebuckar per natt.
/ Filip
Det låter vansinnigt dyrt. Jag tycker du skall stanna hemma i vinter.
-
Torsdag från 09.00 för mig, måste få iväg döttrarna mina till skolan först…
-
Hemmabygge? Fast ser rätt välbyggd ut.
-
Ola H.;637829 wrote:Några brädor och kanske några master. Ett substantiellt pack, alltså, men som sagt betalar jag givetvis + något för besväret.
Knark, med andra ord.
-
Svenne;637993 wrote:Det får bli på lördag, du har ju redan outat prognosen och då vet vi sen gammalt vad som händer.
Nu förstår jag inte alls vad du menar, outa prognoser… :rolleyes:
-
Alltså (efter dagen-före-uppvärmning a la Slusk = rödvin), den där brädan är nog körd, dessvärre… 3 liter är mycket, går inte att torka ur och kärnan är nog mer eller mindre förstörd… trist, men sant.
-
Johan_GBG;637326 wrote:Å jag e på väg till tyskarnas rike. Varför då?
Ere inte ganska bra surf på Gran Canaria?
-
Man kan anpassa stjärnorna själv…
-
dr-masse
Medlem26 oktober, 2010 vid 18:59 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?surfslusken;637368 wrote:Du e en sjuk man dr Masse, sök hjälp!Ha, ha, ha!! :grin::grin: Så jävla roligt svar!
-
dr-masse
Medlem26 oktober, 2010 vid 10:10 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?surfslusken;637275 wrote:Finns de fortfarande spots där SDM förbudet inte beivras??Just nu önskar jag att jag vore slusken och kunde skriva ett svar som inbegriper
1. En bakdel
2. Ett ställe lämpligt för SDMMen, se, det gör jag inte. 😀
-
Helt grymt bra lite rulle! Enormt bra seglat av Andy, nog det bästa jag sett vad gäller vågridning, hopp och allmänt skön friåkning av en svensk någonsin. Applåder!
Vilket ställe Gnarran verkar vara… kan ju inte undgå att undra hur de ännu bättre (!) dagarna var?!?
-
dr-masse
Medlem26 oktober, 2010 vid 08:27 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?Det finns ett kort och ett långt svar på din fråga. Jag nöjer mig med det korta.
Ja, det måste man.
-
5.7 Iron.
Perfekt som största på din fsw-bräda, utmärkt bra på din freestylem, sitter tokrätt mellan 5.0 och ditt 6.5. Bekymra dig inte om att det är mer mono i seglet, det håller. Går att rigga för bra, neutral känsla (helt klart mer neutralt än Crossover).
-
Varför så stort Icon på en freestyle? Om du vill ha lite mer lättvindsdrag för din vikt så känns ju Iron 5.7 helt rätt.
Personligen skulle jag dock välja XD eller Blacktip (framförallt 2011).
-
Klart du skall skryta här på konfen! På ålderdomshemmet kommer ändå ingen att fatta vad du snackar om.
”Jo, sörru, 2010 blev jag 3a totalt i Speed:World:Cup totalt!”
”Jasså du. Har du hört att Darin skall bli ny programledare i På Spåret? Nu talar vi stora nyheter, gubbe lilla!”Grattis, strongt att ni kör så bra i olika vindar och håller svenska speedfanan högt. Jag kör ju inte själv, men tycker det är kul och ofta läsvärt att följa er här på hastighetskonfen.