Forumsvar skapade

Sida 122 av 427
  • dr-masse

Medlem
    2 november, 2010 vid 18:16 som svar på: margaret river…
    philippos;638211 wrote:
    Letar mest efter billigaste tänkbara. Har hittat lite hostel där man kan bo för 25-35 aussiebuckar per natt.

/ Filip

Det låter vansinnigt dyrt. Jag tycker du skall stanna hemma i vinter.

• dr-masse

Medlem
    2 november, 2010 vid 18:04 som svar på: Nudå? Torö på onsdag

Torsdag från 09.00 för mig, måste få iväg döttrarna mina till skolan först…

• dr-masse

Medlem
    1 november, 2010 vid 16:33 som svar på: vad är det här för bräda?

Hemmabygge? Fast ser rätt välbyggd ut.

• dr-masse

Medlem
    1 november, 2010 vid 07:45 som svar på: Svensk på Maui nu?
    Ola H.;637829 wrote:
    Några brädor och kanske några master. Ett substantiellt pack, alltså, men som sagt betalar jag givetvis + något för besväret.

Knark, med andra ord.

• dr-masse

Medlem
    1 november, 2010 vid 07:41 som svar på: Nudå? Torö på onsdag
    Svenne;637993 wrote:
    Det får bli på lördag, du har ju redan outat prognosen och då vet vi sen gammalt vad som händer.

Nu förstår jag inte alls vad du menar, outa prognoser… :rolleyes:

• dr-masse

Medlem
    29 oktober, 2010 vid 19:55 som svar på: bräda med vatten

Alltså (efter dagen-före-uppvärmning a la Slusk = rödvin), den där brädan är nog körd, dessvärre… 3 liter är mycket, går inte att torka ur och kärnan är nog mer eller mindre förstörd… trist, men sant.

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 19:04 som svar på: Monstersyden imorrn.
    Johan_GBG;637326 wrote:
    Å jag e på väg till tyskarnas rike. Varför då?

Ere inte ganska bra surf på Gran Canaria?

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 19:02 som svar på: Windguru goes bananas – Torö

Man kan anpassa stjärnorna själv…

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 18:59 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?
    surfslusken;637368 wrote:
    Du e en sjuk man dr Masse, sök hjälp!

Ha, ha, ha!! :grin::grin: Så jävla roligt svar!

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 10:10 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?
    surfslusken;637275 wrote:
    Finns de fortfarande spots där SDM förbudet inte beivras??

Just nu önskar jag att jag vore slusken och kunde skriva ett svar som inbegriper

1. En bakdel
    2. Ett ställe lämpligt för SDM

Men, se, det gör jag inte. 😀

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 10:08 som svar på: Film Gnaraloo

Helt grymt bra lite rulle! Enormt bra seglat av Andy, nog det bästa jag sett vad gäller vågridning, hopp och allmänt skön friåkning av en svensk någonsin. Applåder!

Vilket ställe Gnarran verkar vara… kan ju inte undgå att undra hur de ännu bättre (!) dagarna var?!?

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 08:27 som svar på: Måste man använda RDM-master till Naish Boxer?

Det finns ett kort och ett långt svar på din fråga. Jag nöjer mig med det korta.

Ja, det måste man.

• dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 08:25 som svar på: segel köp! Behöver hjälp! 5.6 eller 5.9?

5.7 Iron.

Perfekt som största på din fsw-bräda, utmärkt bra på din freestylem, sitter tokrätt mellan 5.0 och ditt 6.5. Bekymra dig inte om att det är mer mono i seglet, det håller. Går att rigga för bra, neutral känsla (helt klart mer neutralt än Crossover).

• dr-masse

Medlem
    25 oktober, 2010 vid 07:14 som svar på: segel köp! Behöver hjälp! 5.6 eller 5.9?

Varför så stort Icon på en freestyle? Om du vill ha lite mer lättvindsdrag för din vikt så känns ju Iron 5.7 helt rätt.

Personligen skulle jag dock välja XD eller Blacktip (framförallt 2011).

• dr-masse

Medlem
    24 oktober, 2010 vid 09:58 som svar på: Weymouth Speed Week 2010

Klart du skall skryta här på konfen! På ålderdomshemmet kommer ändå ingen att fatta vad du snackar om.

”Jo, sörru, 2010 blev jag 3a totalt i Speed:World:Cup totalt!”
    ”Jasså du. Har du hört att Darin skall bli ny programledare i På Spåret? Nu talar vi stora nyheter, gubbe lilla!”

Grattis, strongt att ni kör så bra i olika vindar och håller svenska speedfanan högt. Jag kör ju inte själv, men tycker det är kul och ofta läsvärt att följa er här på hastighetskonfen.

Sida 122 av 427
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA