eddie
Forumsvar skapade
-
Svar till:
jaha , du kör inte porshe boxter till surfet som alla andra ?, stackare
[/ QUOTE ]
För helvete… Porshe??
Varför inte Porsje? -
Var det bara sängen ni delade på då?
-
Alltså… jag brujar inte läsa OffTopic… men det här kan väl inte vara på allvar?
Sa han precis:”Jag är cool och min tjej är snygg och cool”
????
Ähh… nu loggar jag ut
-
Stellan var också lika smart… Grävde ner dem o ställde en väska över. 2 timmar senare så hade den väskan varit på trettiotvå ställen på stranden.
Ni är polare va? -
På min svarta Jeep med reg nr TEY514 brukar jag alltid lägga bilnyckeln på vänsta bakhjulet.
När du sedan har hittat hem t mig så ligger nyckeln till ytterdörren under mattan.
-
Kom ihåg att nätet / Steffo inte är verkliga livet…
Jag kan göra narr (med glimten i ögat) av Mr Anonym och även ngn som är inloggad.
Men det betyder ju inte att man går fram till första okända snubbe på stranden o sätter sig o bajsar i hans kitebag.Vad jag vill säga är att det är bara att hugga tillbaka… fast man är nybörjare.
Iofs så kommer jag att klappa till dig när jag träffar dig på stranden… men det går över! -
Ja precis… Sök på ”nybörjare” så får du se varför.
Jag hatar nybörjare… dessutom hatar jag alla som är bättre än mig.
-
Sluta gnäll Rambo… Du vet också att Rhinon är en superkite.
5e linan är kanon utom när du skall rigga -
Svar till:
Tycker steffo e som ett jefla lunarstorm med en massa små kids som fyller upp med en massa nonsens inlägg hela tiden…

[/ QUOTE ]
På tal om ovan… Fredde skall vi byta forum till ditt vanliga istället? Vad heter du på gaychat.com?
-
Du är bara avis… Ge mig fem stjänor nu ist för att tjata. Jag börjar bli trött på mina två
-
Blått?
Det var länge sen… Nu är det svart. Jag har sparat en liten ruta för dig att skriva något kärleksfullt -
Kryckor är coolt… fatta!
Du är fjantig… det har din mamma erkänt! -
Det här gillar jag… Lite hårdare tag. Nu jävlar skall Ni få alla förbannade steffoaner.
”Lär er stava för helvete… Kan man inte stava så skall man hålla käften…”
*torkar svetten ur panan*
-
Svar till:
Svar till:
Du är Stockholmare va?
[/ QUOTE ]
Ja såm fan ditt ålahue…
[/ QUOTE ]
Fram med dina andra Lassiehistorier då?
Skitintressant!