getwet
Forumsvar skapade
-
Kanske ygge beror det på att siten är ideel, helt beroende på att eldsjälar lägger tid och energi på utvecklingen. Med andra ord helt utan kapitaltillskott förutom gåvor………och hur många kan vi räkna upp som gett gåvor från Sverige? Med ett kapitaltillskott så kommer vi få se att siten utvecklas. För mig känns det mycket främmande att hacka på något som är fritt/gratis. Skänk en slant istället och gynna utvecklingen av programvaran.
-
Var finns alternativet ”att det ska gå fortare”?
-
Speedkenta wrote:tobhed wrote:Allt detta bara för att han vill sälja sina bräda – för det var väl den du satte rekordet på?
Mig veterligen så är den inte till salu längre.
Hans nya kärlekÅnej…….säg inte att han är kär nu igen!
-
Vad jag kan se så är du nummer sju, inte delad sjätte plats! så bort med dina grejer nu!;)
-
JPS wrote:Jag är väääldigt mänsklig. Sist eller så 😉
Någonstans måste man ju dock börja…
Det är ju också mycket lättare att bli bättre om man är kass i början!
Har man en GPS så är det väl bara att skicka in så att man kan följa sin utveckling. Är det någon som stör sig på eller har våldsamt roligt över blåbärstider så bjuder jag på det i alla fall 🙂
Livet är alldeles för kort för att ta sig själv på så stort allvar!
Vill bara påpeka att mig veterligen har ingen dessa åsikter angående ”blåbärstider”. Det bästa tror jag iaf är att man frågar gubbsen som seglar fort hur man själv skulle kunna segla fortare så kommer du få så mycket respons och hjälp så du anar inte. Ställ frågan på stranden, det troliga är att du antagligen kan få en provtur med utrustningen eller låna en fena för att själv känna på skillnaden. För att inte tala om de alla goda råd som skulle ges.
Jag vet att av de som brinner för fortåkasurfing delger massor av sina erfarenheter men är också lyhörda för nya synpunkter.
Alla är vi lika intresserade av att svenska flaggor kommer längre upp på rankingen, så därför hjälps vi åt.
-
Jester wrote:Finns väl viss ”risk” att han behåller brädan ett tag till nu… 😀
Nu vet ju alla att Exocet är snabbast… 😀
Nävars. Satt o filosoferade lite granna för en stund sedan. Kollar vi på topp 6 på Average, så på segelsidan ser det ut så här:
* 2 NS Warp
* 1 Gaastra Vapor
* 1 NP RS6
* 1 Arrows Tomahawk
* 1 Naish Stealth 2006och på brädfronten:
* Exocet Warp Speed
* F2 Missile I
* Fanatic Falcon Speed
* F2 Missile II
* Mistral SLE 270
* Exocet TB 58Riktigt kul att det är så blandat med prylar
Du får nog plocka bort dina grejer från den listan nu, lägg till en gammal NP RX1 från 99 så stämmer det. 😉
-
Kolla om han vekligen kör GPSAR 3.3
Ser nästan ut som det vore den gamla versionen 3.2. I den kunde det bli stora skillnader ibland.
-
Snyggt Robban. Nu ska vi bara tvåla till tysken och tulpanodlarna också!
-
Kolla om Skidsport har någon X6, vi tar med den till Holland.
-
Bil och en person 1090 ToR med SF1500 (den billigare båten) och ekonomiplats.
Måndag tisdag ser GRYMME ut! Iaf på windfinder och windguru……
-
Va fan Boman, kan du inte kliva upp en timme tidigare och trassla dig ned hit.
Skulle vara hur sköj som helst. -
Fituna eller Torö, blir det bra drag i bitarna hägrar Fituna för lite speedträning imorgon.
-
Jag är klar för Fårö nu…..rullar in söndag natt, speeda mån-tis.
Herr Blåst dyker också upp, kommer redan nu idag tror jag och kör Rivet.Imorgon en tokchans på Fituna eller Torö, båten på kvällen från Nynäs.