Forumsvar skapade

Sida 147 av 420
  • jester

jester

Medlem
    20 december, 2008 vid 09:18 som svar på: Storsatsning på Öland!

Kul! Bra jobbat av alla inblandade!

• jester

jester

Medlem
    19 december, 2008 vid 15:39 som svar på: SweSpeed TT Winter Cup 20/12

Jag håller mig nog till Skidskyttet på TVn… storm o +60cm vattenstånd = okörbart..

• jester

jester

Medlem
    18 december, 2008 vid 21:05 som svar på: Kom igång med speed!

Lite större än jag tänkte från början men en 6.3 kan man väl hålla nåt jävulskt länge kan jag tänka.

Japp. Minsta seglet jag kört med i år är 6.7…

• jester

jester

Medlem
    18 december, 2008 vid 14:50 som svar på: Löjligt och speeda

Han gjorde ju en Erik Larsson-gipp på slutet, juh…

• jester

jester

Medlem
    18 december, 2008 vid 10:43 som svar på: Nu är den äntligen här, Julkalendern vi alla har så kär
    Knatte;521461 wrote:
    Man lurar ju på vilken lucka man kan dölja sig bakom?? Kan det bli lucka nummer 24 som en tomte kanske??:tongue:

Du behövde inte vänta länge…

• jester

jester

Medlem
    17 december, 2008 vid 12:34 som svar på: Nu är den äntligen här, Julkalendern vi alla har så kär

Va söt du e Henke!!

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2008 vid 20:26 som svar på: Kom igång med speed!

Med 90 kg lär du sällan lufta en så liten trasa som 5.8. 6.2 och 7.2 är nog bättre kombination. Bor du på västkusten kan du nog klara dig med en 80 liters bräda. Ostkust kan en 90 liters fungera bättre som enda bräda.

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2008 vid 14:15 som svar på: Isaf Approved List Of Slalom/speed Boards For 2008/2009

Kan vara så enkelt att det inte finns några produktionsbrädor framme för 2009 ännu?

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2008 vid 08:04 som svar på: RS:Racing evoII
    BUDDA;521159 wrote:
    någon som har något pris på dess vackra thing

Öhh… Vackra? Nä… Butt ugly! Men går säkert bra…

Förstår grundtanken med att lattan skall böja sig som ett ’S’, men hur får dom buken att ligga still? Eller är det så att istället för att vandra lite bakåt så upphävs det så att den initialt stannar kvar där den skall vara, och faktiskt tom kan vandra framåt en aning? Låter en aning läskigt om så är fallet?

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2008 vid 07:09 som svar på: RS:Racing evoII

Ankjippar? Va e de?

• jester

jester

Medlem
    15 december, 2008 vid 14:22 som svar på: Longdistance Formula

Hörru du Petter.. Så kaxig, och så liten… 😀

Men eftersom Joachim citerade mig, så kunde det tolkas som om jag åkte i hans team. Det gör jag inte.

• jester

jester

Medlem
    15 december, 2008 vid 12:17 som svar på: Longdistance Formula

Vill bara säga att jag inte har *något* med mr Joachim_Larsson att göra.

• jester

jester

Medlem
    14 december, 2008 vid 19:27 som svar på: Longdistance Formula
    mackee;521046 wrote:
    Rätt att det är 2mil kryss kan man kanske få köra med vilken bräda man vill?
    Det hade varit kul att testa hur en 120 liters slalom klarar sig mot en formula.
    /Macke

Är det inte så att Formula-formulan (:)) innehåller maxvärden på bredd, djup på fena o så? Så en 120 liters slalom är ju bara en smalare formula.. 😀

Jag kan ju ha fel, dock..

• jester

jester

Medlem
    10 december, 2008 vid 15:50 som svar på: Kolla in Emmas surfblogg!!!!!!!!
    Calle_B;520381 wrote:
    suck. Jag kör en Styret och orkar inte ens ge mig in i detta…
    Men ärligt talat, Moderatorer, va fan? Våga ta steget till en lite mindre sexistisk surfzone.

Nu är det så att hemsidan använder sig av Googles annons-system. Och det systemet anpassar sig efter den aktuella hemsidans innehåll. Så en tråd (som denna) där det skrivs mycket om sexistiska frågor, så kommer naturligtvis det systemet att plocka fram ”rätt” annonser. Är alltså Google du skall skälla på…

• jester

jester

Medlem
    10 december, 2008 vid 10:24 som svar på: GPS klocka

Visst tappar den kontakt ibland men det kommer också snabbt tillbaka.
    Jag är kanske lite okunnig men blir inte gps-en blöt om den sitter på axeln också? Det händer rätt ofta att jag hamnar under vatten med hela kroppen i alla fall.

Visst är det så, men inte alls lika ofta. Gäller ju att minimera risken..

Sida 147 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA