jester
Forumsvar skapade
-
Ingen aning, tyvärr. Har en egen server…
-
Enkelt och ändå kul: Ta en vanlig rigg, montera en vanlig hockey-puck i mastfoten. Höj bommen jmf med normalt, på med skridskor o hjälm. Sen är det bara o åka… Funkar kalas. Gjorde detta på det glada 90-talet då vi hade vinter i västra Sverige…
-
Håller delvis med doktorn. Hade du däremot haft ett ltie mer rejsbetonat segel så fungerar det faktiskt ganska bra. Och då gäller ju valfri fena av bra fabrikat, Choco, Select, Tectonics osv. KÄan dock vara lite besvärligt att få tag på viss med powerbox (som jag gissar att brädan har?)
-
Hoppas dom går lika bra som dom är snygga!
-
jester
Medlem4 december, 2008 vid 10:43 som svar på: Nu är den äntligen här, Julkalendern vi alla har så kärLife sux, and then some.
Som vanligt så måste ju oioioi.se rekommenderas. Iaf om man har min (dåliga) humor…
-
Problemet med en GPS-klocka är just placeringen av den. Händer har en viss tendens att hamna under vattnet ofta, och då tappar man kontakten med satelliter osv. Då dröjer det ett tag innan man får kontakt igen, och spikar kan inträffa osv. Bästa placeringen är högt på ena axeln, och i en aquapac.
-
HTN;519256 wrote:Det var som…
Dunken/North varade inte så ruskigt länge…
Vilket är Dunkens nya märke?/Henrik T.
Skulle nog satsat ltie stålars på mitt första tips ang dunken (Severne)…
-
Det är ok, Knatte. Alla har helt enkelt inte god musiksmak. Vi som har det har fått inse detta…
-
Är nog billigare att skaffa en ”riktig” GPS för att mäta hastighet, och en separat billig pulsklocka. En av fördelarna med denna setup är att du kan posta dina sessioner på gps-speedsurfing.com. Mer info om GPSer här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57774
-
Tror faen att jag lyckades flytta alla försäkringsrelaterade inlägg…
-
Självklart skall Macs musik användas!! He’s my hero!
Sen är det ju inte sämre av att musiken är bra heller… Mer metal åt folket!