jester
Forumsvar skapade
-
Lbj fick ett RS6 fixat med samma problem hos Surfers nya loft. Vet inte kostnaden
-
peterpett;482095 wrote:MMMM vet och den är ju bra mycke billigare:frown:
RS Racing o RS5 är potenta rejs-maskiner. Gör dig själv en tjänst o köp rätt mast… X6 skall du ju minst ha…
-
Nästan billigare o köpa en ny GPS… 😀
Men tror att dessa har: http://clover.se/
-
Klang;481316 wrote:Mohahahaa…. makt Makt MAKT…. 😛
Jag har bara lagt till de som anmält sig till vår Syd cup, lite avancerat måste det allt vara, men det är nog lite korkat… jag uppdaterar
Du vet att prylarna ligger på min server, va? Det är jag som har den riktiga makten… :D:D:D
-
Tror dom kommer sortera ut alla fel som dyker upp. Dom har ju dessutom vanliga jobb vid sidan av. Därför kan det dröja ibland. Exempelvis så är inte RTK-modulen aktiverad ännu. Men ni är duktiga på att posta rätt saker o skicka in filer, så det är sällan jag behöver rätta något.
-
Bla kan man läsa detta:
Walther is currently busy trying to solve the localisation issues, so hopefully it is solved soon. I’ll try to solve some other issues, like this bugger editor, tonight and tomorrow.
-
jester
Medlem8 juli, 2008 vid 15:39 som svar på: F2 Speed Challenge i Klagshamn den 13-14 september 2008surfan;481050 wrote:Va bra jag kommer med jester!!Eller så är det jag som kommer med Surfan…
-
Det handlar alltså enbart om mobbning från Klangens sida… Jag förstår…
-
Öh.. Anmäla sig? Det räcker att dyka upp angiven dag, och posta sin tid på GP3S… Så jag borde ju vara med på listan…
-
Finns flera skäl. Med god teknik planar du i 4 m/s. Dom höjdar som få brädor, och gillar även att köras på djupa slörar. Tänk även på att största ändamålet med brädtypen är att tävla mot likasinnade.
30 knop är fullt möjligt med brädan, och dom är så dyra pga exotiska tillverkningsmaterial. Osv.
-
Jag körde Sputnik 280 och Sputnik 265 på tiden det begav sig. Speciellt 265:an var grym. Gick som fän, men var livsfarlig att köra med. Fick diverse hjärnskakningar, knäckta revben osv med den brädan. Och det leder mig till varför dom inte används lika mycket längre. Det är helt enkelt så mycket enklare att köra med moderna slalombrädor. Och köper man en beggad bräda som bara har ett par år på nacken så får man en ytterst potent bräda för förhållandevis små pengar.