Forumsvar skapade

Sida 198 av 420
  • jester

jester

Medlem
    7 maj, 2008 vid 15:40 som svar på: En underbar dag i sillvik…..

Dunkens caddy har ju caddier…

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2008 vid 08:11 som svar på: Dumpa trapetsen!

Vad händer vid ett kastfall? Har samma problem med mina armar/armveck, det är där ajg tar slut först, och det på tok för fort…

Lite intressant är det, om det fungerar…

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2008 vid 06:48 som svar på: Nytt Finskt GPS-Speedsailing Rekord

Filen godkänd av mig. Bara o kriga vidare!

• jester

jester

Medlem
    6 maj, 2008 vid 13:49 som svar på: sveriges snabbaste kvinna pa vatten!!

Bra jobbat! Det gamla rekordet var ju minst sagt pinsamt (och gammalt som gatan). Gött med ett respektabelt svenskt rekord för damer! Och säkerligen lär du nog putsa det ganska rejält om du fortsättar satsa på speed.

• jester

jester

Medlem
    6 maj, 2008 vid 05:10 som svar på: Nytt Finskt GPS-Speedsailing Rekord

Skicka filen till mig, så tittar jag på den. Förutsatt att vi förlorar i hockey, så vi slipper se skiten… 😀

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 15:00 som svar på: Bommar

Det underlättar rejält om man har en sådan här oxå: http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=17&pid=55

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 14:02 som svar på: Exocet Warp SL ProModel 2009

Är ju inte mycket till färg på dagens brädor ändå… Är ju mestadels svart, så någon större skillnad är det nog inte.

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 12:05 som svar på: Exocet Warp SL ProModel 2009

Brädorna är ju en förserie. Blir Tuttle när dom dyker upp augusti/september.

Botten är ju målad, så det är ju bara att svänga upp den.. Dessutom är det väldigt sällan som mina brädor ligger framme en längre tid i solen.

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 09:26 som svar på: Exocet Warp SL ProModel 2009

Hehe… Dom kanske bara har gömt ena hålet.. Är Tuttle på produktionsprylarna iaf… (se första länken)

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 08:51 som svar på: Exocet Warp SL ProModel 2009

Är det jag som är blind, men saknas där inte ett hål för skruvarna till fenboxen? Ser bara ett…

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2008 vid 07:21 som svar på: Exocet Warp SL ProModel 2009

Hmm…

Har ju idag 58, 62 och 67. Funderar på tt byta ut 58 och 67. 56:an känns solklar (är ingen idé att skaffa Warp speed för mig, tycker jag). Däremot funderar jag på om man skall välja nya 66 eller 71. Måste ju säga att 71:an med 118 liter lockar mig ganska mycket. Är ju skönt att ha möjligheten att dra rigg om vinden försvinner. För hoppet blir väl inte för stort till min nuvarande Warp Sl 62 (90 liter)?

• jester

jester

Medlem
    4 maj, 2008 vid 20:08 som svar på: Neilpryde V8 Helium

Innebär det att jag behöver en 11.2 då?

• jester

jester

Medlem
    4 maj, 2008 vid 06:50 som svar på: Bygger någon sina SL brädor själva?

Japp. David har ju haft det lite som sin pryl att köra produktionsprylar. Patrick satte ju nytt världsrekord på dryga 46 knop nu för standardbrädor, och har ju även placerat sig uppe i toppen på världscups-tävlingarna.

Men hade inte min tumme suttit mitt i näven, så hade det varit ruggigt kul o bygga sig sin egen bräda…

• jester

jester

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:35 som svar på: Bygger någon sina SL brädor själva?

Ulf Sjöstedt byggde en bräda ifjol, och jag vet ytterligare någon som filar på hemmabygge.. Problemet är väl att dagens brädor är såpass bra, så det är onödigt att bygga själv (om man inte tycker det är kul, såklart). Dave White, Martin VM, Ben Van Der Steen, Patrik Diethelm mfl har ju bevisat detta gång efter annan..

• Haha…. Med 112 kg går jag igång som en raket… 😀

Min enda vinnande strategi är väl att sätta mig på mina motståndare innan start… 😀

Men är där vind, så är jag nog där…

Sida 198 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA