jester
Forumsvar skapade
-
Dunkens caddy har ju caddier…
-
Vad händer vid ett kastfall? Har samma problem med mina armar/armveck, det är där ajg tar slut först, och det på tok för fort…
Lite intressant är det, om det fungerar…
-
Filen godkänd av mig. Bara o kriga vidare!
-
Bra jobbat! Det gamla rekordet var ju minst sagt pinsamt (och gammalt som gatan). Gött med ett respektabelt svenskt rekord för damer! Och säkerligen lär du nog putsa det ganska rejält om du fortsättar satsa på speed.
-
Skicka filen till mig, så tittar jag på den. Förutsatt att vi förlorar i hockey, så vi slipper se skiten… 😀
-
Det underlättar rejält om man har en sådan här oxå: http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=17&pid=55
-
Är ju inte mycket till färg på dagens brädor ändå… Är ju mestadels svart, så någon större skillnad är det nog inte.
-
Brädorna är ju en förserie. Blir Tuttle när dom dyker upp augusti/september.
Botten är ju målad, så det är ju bara att svänga upp den.. Dessutom är det väldigt sällan som mina brädor ligger framme en längre tid i solen.
-
Hehe… Dom kanske bara har gömt ena hålet.. Är Tuttle på produktionsprylarna iaf… (se första länken)
-
Är det jag som är blind, men saknas där inte ett hål för skruvarna till fenboxen? Ser bara ett…
-
Hmm…
Har ju idag 58, 62 och 67. Funderar på tt byta ut 58 och 67. 56:an känns solklar (är ingen idé att skaffa Warp speed för mig, tycker jag). Däremot funderar jag på om man skall välja nya 66 eller 71. Måste ju säga att 71:an med 118 liter lockar mig ganska mycket. Är ju skönt att ha möjligheten att dra rigg om vinden försvinner. För hoppet blir väl inte för stort till min nuvarande Warp Sl 62 (90 liter)?
-
Innebär det att jag behöver en 11.2 då?
-
Japp. David har ju haft det lite som sin pryl att köra produktionsprylar. Patrick satte ju nytt världsrekord på dryga 46 knop nu för standardbrädor, och har ju även placerat sig uppe i toppen på världscups-tävlingarna.
Men hade inte min tumme suttit mitt i näven, så hade det varit ruggigt kul o bygga sig sin egen bräda…
-
Ulf Sjöstedt byggde en bräda ifjol, och jag vet ytterligare någon som filar på hemmabygge.. Problemet är väl att dagens brädor är såpass bra, så det är onödigt att bygga själv (om man inte tycker det är kul, såklart). Dave White, Martin VM, Ben Van Der Steen, Patrik Diethelm mfl har ju bevisat detta gång efter annan..
-
jester
Medlem3 maj, 2008 vid 17:52 som svar på: Per ANderssons minnesrace den 17:e Maj – ett slalomevent du inte vill missaHaha…. Med 112 kg går jag igång som en raket… 😀
Min enda vinnande strategi är väl att sätta mig på mina motståndare innan start… 😀
Men är där vind, så är jag nog där…