jester
Forumsvar skapade
-
Live-rapportering: http://www.windsurfjournal.com/frontblocks/live/live.asp?ID_BB_LANGUAGES=1
Tydligen kan Diethelm ha smackat dit ett ny världsrekord för standardbrädor med 46.51 knop..
-
Äh… Stuga är ju löjligt… 😀
Jag kommer slå upp mitt tält som vanligt… Och blir det värsta skitvädret så har jag nån natt eller två innestående hos faster…
-
appel: Planen är väl 30cm till Warp Slalom 62 samt 6.6, och 28cm till Turbo Boost 58 och 6.6, eventuellt även 5.8. Beror ju lite på vatten och vind..
Har även en 26:a Mach 1 på beställning, samt 32, 36 och 40 av Fireblade)
-
appel: japp, det är ditt segel som ligger där…
-
Prova valfri dräkt med torrkedja bak. Dom brukar ha större armar.
-
Hankloose;449182 wrote:Hypersonicen e väl ändå tveklöst fulast fast faaan va snabb den e…..
Nooooway! Iaf inte wood-varianten… 😀
-
Förstaplatsen är satt med en amaryllo om jag inte är helt felunderrättad…. 😀 Fast antagligen inte uträknad med doppler, daniel?
-
Visade sig vara lite mera rött i mastfickan än förväntat (klokt nog).
-
filipl: ja, dom värdena räcker ju helt klart som en fingervisning. Dock lär dom nog inte vara identiska. Amaryllon är inte lika duktig att förstå om du har gippat, eller bara tappat fart under tröskelvärdet. Så lite missvisande kan det vara.
Men jag tycker att analysen i datorn efteråt är en stor del av nöjet med GPS, man kan ju utläsa var man körde fort, osv. Och skall man lägga in sin session på GP3S är det ett måste att använda sig av ett godkännt GPS-program.dr Masse: helt klart. frågan är inte OM, utan när..
tbsurf: kan det vara så att Sirf Star III har mer kräm i sig så att man kan lagra uppgifter med högre frekvens? Blir ju exaktare mätvärden om man tex mäter 5 ggr/s (5Hz) jämfört med dagens 1 gång/s (1Hz). Foretrex/Gecko kör 0.5 Hz.